اخبار ورزشیفوتبال ایران

تاکید سجادی روی برگزاری اردوها و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال در کیش

وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه ریزی کنند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان ، سید حمید سجادی در نشست سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش در حمایت از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازی های جام جهانی فوتبال، امکانات و زیر ساخت های موجود درکیش و نزدیکی قطر به ایران شرایطی فراهم شود تا بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال در این جزیره پیگیری شود.

وی در ادامه از عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان خواست تا برای دعوت از چند تیم فوتبال خارجی برای برپایی اردو در جزیره زیبای کیش برنامه ریزی کند‌.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: برای حضور موفق تیم ملی فو تبال در جام جهانی می‌توان بیشتر از امکانات ورزشی کیش استفاده کرد چراکه این جزیره از زیرساخت‌های بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال برخوردار است.

سجادی همچنین در خصوص سفر به کیش گفت: مبانی و مباحث مختلفی در حوزه ورزش این جزیره وجود دارد که در این خصوص می توان به امکانات و زیرساخت‌های موجود ورزشی آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه ورزش به طور مجزا دعوت کرده بودند که نشستهایی را در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی در این جزیره داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سرمایه گذاران ورزشی، نکاتی را مدنظر دارند وعلاقمند به انعکاس و تبیین برنامه ها و طرح های شان بودند، ما هم آماده شنیدن و همفکری در خصوص توسعه و بهره برداری هرچه بهتر و بیشتر امکانات و زیرساخت و همینطور برنامه ریزی‌هایی که از قبل برای جزیره کیش شده هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود پتانسیل ها و ظرفیتهای ارزشمند ورزش جزیره کیش آشنایی کامل دارد ، اظهار داشت: در برنامه های توسعه ای جزیره کیش، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و توریسم ورزشی جایگاه ویژه ای دارد که هر کدام با توجه به اهمیتی که دارند باید مورد توجه قرار بگیرند.

سجادی با اشاره به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی این منطقه گفت: امکانات ، آفتاب و سواحل مناسب،بستر توسعه رشته های آبی، دوچرخه سواری، اسکیت، سوارکاری، آفرود، فوتبال و ورزش‌های هوایی و… را مهیا کرده است‌.

وی در ادامه زیر ساختهای ورزشی حزیره کیش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مجموعه ورزشی المپیک با بیش از ۱۰۰ هکتار مساحت و امکانات فوق العاد‌ه سرمایه ی عظیمی است که می توان به بهترین شکل از آنها بهره برداری کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =

دکمه بازگشت به بالا