اخبار ورزشیفوتبال

تازه های فوتبال

بازی دوستانه ایران و عراق در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش، یک منبع نزدیک به تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد که دیدار دوستانه بین ایران و عراق به میزبانی ایران و در تهران برگزار خواهد شد. به نقل از سایت عربی کوره، قرار است که تیم ملی فوتبال ایران و عراق دیدار دوستانه‌ای را در ماه مارس (اوایل فروردین) پیش رو برگزار کنند. بر سر میزبانی این بازی اختلاف نظر وجود داشت. عراقی‌ها دوست داشتند که در بغداد از این بازی میزبانی کنند و این در حالی است که ایران هم پیشنهاد برگزاری بازی در تهران را داده بود.

گواردیولا بالاتر از آقای خاص و آقای معمولی قرار گرفت

پپ گواردیولا توانست با پیروزی تیمش برابر استون ویلا بالاتر از یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار گیرد. در ادامه هفته بیست و سوم لیگ جزیره، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استون ویلا بود که توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با ۴۸ امتیاز و یک بازی بیشتر از آرسنال، به رده دوم بازگردد. گواردیولا با پیروزی در این دیدار به رکورد ۱۸۴ برد در ۲۵۰ بازی در لیگ برتر رسید که بالاترین تعداد پیروزی در ۲۵۰ بازی اول یک مربی در لیگ برتر انگلیس است. پیش از این یورگن کلوپ توانسته بود در ۱۶۰ بازی از ۲۵۰ بازی اول خود با لیورپول در لیگ پیروز شود. ژوزه مورینیو که سرمربی چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام بوده است، ۱۵۸ برد، سر آلکس فرگوسن ۱۵۲ برد، آرسن ونگر ۱۴۶ برد و رافائل بنیتس ۱۳۸ برد در این تعداد بازی در لیگ برتر کسب کردند.

بدهی ۱.۵ میلیاردی پرسپولیس به یک هتل در تهران!

بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی پرسپولیس به یک هتل در تهران مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است. باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر مشکلات مالی شده است، نتوانسته بدهی خود را به یکی از هتل‌های تهران پرداخت کند و همین موضوع باعث شده اعضای تیم پرسپولیس دیروز (یک‌شنبه) با وساطت مدیران باشگاه در هتل مستقر شوند.

صلاح برای فروش

لیورپول قصد دارد ستاره مصری خود را در بازار نقل و انتقالات بفروشد. به نقل از تلگراف، ‌ بهترین فصل گلزنی صلاح با لیورپول، اولین فصل او است که در آن ۳۱ گل در لیگ برتر به ثمر رساند. با در نظر گرفتن پنالتی‌ها او به‌ طور تقریبی هر ۹۰ دقیقه یک گل به ثمر رساند ولی رفته رفته افت کرد. در هر یک از چهار فصل بعدی لیگ برتر، صلاح بین ۱۹ تا ۲۳ گل به ثمر رساند ولی در این فصل افت او با افت لیورپول همزمان شده است.

سفر عجیب وزنه‌برداران ذوب‌آهن به اهواز با «تاکسی دربستی»

تیم وزنه‌برداری ذوب آهن به علت لغو پروازها به سمت اهواز مجبور شد با تاکسی خودش را به فینال لیگ برتر برساند. فینال لیگ برتر وزنه‌برداری از فردا (سه‌شنبه) در اهواز آغاز می‌شود. تیم وزنه‌برداری ذوب آهن شب گذشته قرار بود با هواپیما از اصفهان به اهواز برود که این پرواز به علت شرایط جوی اهواز لغو شد. تیم ذوب آهن نیز برای این که بتواند خودش را به اهواز برساند، تصمیم گرفت به‌صورت زمینی و با تاکسی راهی این شهر شود.

ایران میزبان دوومیدانی آسیا شد

رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فرزانه فصیحی ایران را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد. پس از قهرمانی فرزانه فصیحی در دو ۶۰ متر داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شد، در جریان مراسم اختتامیه این مسابقات دهلان الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فصیحی – که با قهرمانی در دوی سرعت به دختر باد مشهور شده است – ایران را به عنوان میزبان این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۴ معرفی کرد.

کدام روس‌ها به تهران می‌آیند؟

ترکیب تیم روسیه برای در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران مشخص شد. هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

ادامه تعقیب و گریز آبی‌ها با پرسپولیس و سپاهان

استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد. استقلال و پیکان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. این دیدار در ابتدا قرار بود دیروز(یک‌شنبه) در همین ساعت برگزار شود اما به دلیل شرایط بد جوی و بارش سنگین برف لغو شد. استقلال با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیش‌تر هم‌امتیاز سپاهان و پرسپولیس شد اما به دلیل تفاضل گل کم‌تر در رده سوم باقی ماند. پیکان هم با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت

گزارش مازیارخویشوند سردبیر پایگاه خبری پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا