اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

تاریخ سازی جدید مسی در فوتبال

اسطوره فوتبال آرژانتین رکوردی جدید به کارنامه درخشان خود در مستطیل سبز اضافه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین بامداد امروز(جمعه) با شرکت در بازی اولین بازی خود در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ مقابل کانادا به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در ۷ تورنمنت متوالی کوپا شرکت می‌کند.
دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با پاس گل در این بازی نام خود را با ۳۷۴ پاس گل به عنوان بهترین پاسور تاریخ مستطیل سبز ثبت کرد.
دیدار آرژانتین با کانادا با ننتیجه ۲ بر صفر به نفع آلبی-سلسته به پایان رسید. مسی در این بازی موفق به گلزنی نشد ولی تاثیرگذاری زیاد در این پیروزی داشت.
ابرستاره آرژانتینی در پایان بازی با کسب نمره ۸٫۵ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
در زیر می‌‎توانید پاس گل تماشایی مسی را تماشا کنید.
نشریه اوله آرژانتین می‌نویسد که لیونل مسی با ۳۵ مین بازی خود در رقابت‌های کوپا آمریکا از رکورد ۳۴ بازی سرجیو بازیکن شیلی عبور کرد بیشترین بازی در تاریخ این رقابت‌ها را به نام خودش ثبت کرد.
بر اساس گزارش نشریه اسپورت اسپانیا، مسی در ۳۵ بازی در مسابقات کوپا در به ثمر رسیدن ۳۱ گل تاثیر داشته تا از این حیث هم «بهترین بازیکن تاریخ این مسابقات» شناخته شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا