اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: ۳ امتیاز بازی مقابل پدیده حیاتی بود

سرمربی ذوب آهن گفت: از امروز باید شروع دوباره داشته باشیم. این سه امتیاز به موقع و حیاتی بود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از برتری مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم نه به خاطر برد. یک اینکه هواداران ما خوشحال هستند و دوم به خاطر داشتن چنین بازیکنانی. وقتی احساس کردند که کادرفنی زیر فشار است، جانانه جنگیدند و حتی استحقاق گل های بیشتر هم داشتیم.به داشتن آن ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: از امروز باید شروع دوباره داشته باشیم. این سه امتیاز به موقع و حیاتی بود و باید تا پایان فصل همه بازی ها را فینال گونه بازی کنیم و شکست نداشته باشیم.

تارتار ادامه داد: بازیکنان ما با کیفیت بازی کردند و یک مقدار در دقایق آخر به خاطر پنالتی و اخراج تحت فشار قرار گرفتیم. به نظرم حاج ملک و همکارانش روز خوبی را پشت سرگذاشتند وشاید هم ما اشتباه کرده باشیم، اما اعتقادم این است که دست بازیکن ما سر جایش بود. اخطار اول هم که قریشی گرفت بی مورد بود و می‌توانست اخراج نکند. این سومین مسابقه است که در خانه اخراجی می‌دهیم. واقعا کار در چند دقیقه آخر برایمان سخت شد.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: پدیده هم تمام تلاش خود را در این بازی انجام داد و به آنها هم خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در مورد موقعیت سوزی ها در نیمه دوم گفت: همین که موقعیت ایجاد می‌کنیم خوب است و نشان می‌دهد که کارمان را درست انجام می‌دهیم، اما باید در ضربات آخر که ذاتی ام است، باید بهتر و بیشتر کار کنیم. البته همه اینها به من و کادرم باز می‌گردد که باید بیشتر کار کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که در شرایط سخت مانند کوه پشت ما بودند و نگذاشتند که نگرانی داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا