اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: هدف گذاری ما جام حذفی نبود/ بازی با استقلال یک دیدار تدارکاتی سنگین بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هدف‌گذاری ما جام حذفی نبود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار بعد از بازی مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی زیبایی را دیدیم و هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. نیمه اول هدف ما این بود که به گل برسیم اما غفلت کردیم و یک صحنه پنالتی رخ داد که امیدوارم داور درست دیده باشد. یک گل دیگر هم خوردیم و کار سخت شد. هدفگذاری ما روی جام حذفی نبود.

وی در نشست خبری هم عنوان کرد: در جام حذفی وقتی نتیجه ۲ بر صفر می‌شود، کار سخت می‌شود. دیدار با استقلال یک بازی تدارکاتی سنگینی برای ما بود. هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند و تهاجمی کار کردند. متاسفانه صحنه پنالتی ایجاد شد که ما هم شک و شبهه داریم. صحبتی هم که با کارشناسان داشتم، گویا مدافع ما جلوتر از دیاباته بود و صحنه می‌ توانست پنالتی نباشد. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد چون با این پنالتی کار ما بهم ریخت.
سرمربی تیم پیکان گفت: بدتر اینکه گل دوم را دریافت کردیم. در جام حذفی یک گل قابل جبران است؛ آن هم مقابل تیم استقلال. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر زود به گل برسیم، شاید به گل دوم برسیم. به موقع گل زدیم اما در نیمه دوم کم شانس بودیم و کم دقتی کردیم. تیم جوانی هستیم. ضمن اینکه استقلال ۲ موقعیت خوب داشت و بچه های ما فداکارانه دفاع کردند. بازی سنگین اما زیبایی بود اما هدف ما لیگ برتر است. تدارکاتی سنگینی بود اما هدف ما آمادگی تیم برای لیگ بود.
تارتار درباره اینکه بازی مقابل فکری سخت‌تر بود یا مجیدی، خاطرنشان کرد: هر دو از مربیان جوان و قابل احترام کشور هستند. اظهارنظری در این خصوص نمی‌کنم چون آنها هم از همکاران ما هستند. قضاوت را به بینندگان و کارشناسان می‌سپاریم.
تارتار درباره استفاده از بازیکنان جوان در تیم و اینکه تعداد زیادی از آنها زیر ۲۳ سال هستند، یادآور شد: واقعا دستاورد بزرگی برای ماست و در بوق و کرنا نمی‌کنیم. جوانی که خوب است را بازی می‌دهیم و نسبتا نتیجه می‌گیریم. این امیدوارکننده است که بازیکنان جوان مقابل استقلال پایاپای بازی می‌کنند. از این بابت خوشحالم هستم. در طول دوران مربیگری‌ام به اتفاق همکاران بازیکنان زیادی را به فوتبال تحویل دادیم که خوشحال کننده است. حالا می‌بینیم جوانانی که روی آنها دست گذاشتیم، ستاره‌های تیم‌های دیگر هستند.
سرمربی پیکان درباره فرزاد حاتمی گفت: بچه‌های ما خوب کار می‌کردند. تایم ۱۰ دقیقه پایانی به فرزاد نیاز داریم. تاکتیک را تغییر دادیم، بازی کوتاه را به بازی مستقیم تغییر دادیم و از وجود فرزاد حاتمی استفاده کردیم. به استقلال تبریک می‌گویم. برد شیرینی بود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا