اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: نکته مهم زدن گل اول به ماشین سازی بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خاطرات خوبی را با گسترش فولاد تبریز در این ورزشگاه داشتم و خاطرات برایم زنده شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به این شهر و ورزشگاه آمدم. خاطرات خوبی را با گسترش فولاد تبریز در این ورزشگاه داشتم و خاطرات برایم زنده شد. از اینکه توانستیم نتیجه خیلی خوبی مقابل ماشین‌سازی کسب کنیم، خوشحالم. ماشین‌سازی تیم ریشه‌داری است و به آن و هوادارانش احترام می‌گذارم. 

وی ادامه داد: با این تفاضل گل، شرایط‌مان در جدول رده‌بندی خیلی خوب شد. مشکل‌مان در زدن گل اول بود چون ماشین‌سازی با انگیزه شروع کرد و در ابتدای مسابقه کار را برای ما سخت کرد. وقتی گل اول را زدیم، کارمان راحت‌تر شد و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و گل‌های دیگری بزنیم. به اکبرپور که شرایط سختی را در شروع کارش به عنوان سرمربی در لیگ برتر تحمل کرده، خسته نباشید می‌گویم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: مهم این است که تیم ما حدود ۱۰ – ۱۱ بازیکن از آکادمی‌اش را در این بازی مورد استفاده قرار داد. ۳ نفر از آنها متولدین بالای ۸۰ بودند و این دستاورد بزرگی برای ما است که هم جوانگرایی کردیم و هم به نتیجه رسیدیم. از آکادمی پیکان و مسئولانش باید تقدیر و تشکر کنم. 

تارتار گفت: ما می‌دانستیم با توجه به اینکه ماشین‌سازی سقوط کرده، شاید انگیزه بالایی نداشته باشد. آنها بازی را خوب شروع کردند و به شاگردانم گفتم که نکته مهم زدن گل اول است. وقتی تیم حریف امیدی به ماندن در لیگ برتر ندارد، بعد از دریافت گل اول نظم تیمی‌اش بهم می‌ریزد. بعد از گل اول کارمان در ادامه بازی راحت‌تر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =

دکمه بازگشت به بالا