اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: شرکت نفت همه امکانات را از تیم ما گرفته است/برای شخصیت خودمان بازی می‌کنیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شرکت نفت تمام امکانات، زمین چمن و خوابگاه مربوط به تیم را گرفته است.

به گزارش پیشرو اسپرت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه تمرینات را صادر کرد در تهران هستیم. به خاطر شرایط آب و هوایی خوزستان، بیماری کرونا و اینکه شرکت نفت تمام امکانات‌مان از جمله زمین چمن، خوابگاه و محل تمرین‌مان را در مسجدسلیمان از باشگاه گرفته است مجبوریم در تهران باشیم و در اینجا چند بازی دوستانه هم انجام بدهیم.

وی افزود: در خبرها شنیده‌ام این مشکلات حل شده است. قرار است محل تمرین‌مان و خوابگاه را در اختیار داشته باشیم و این برای ما جای شکر دارد. اما با این حال تمام مشکلات‌مان پابرجا است و حدود پنج ماه از کادر فنی و بازیکنان هیچ دریافتی نداشتند. با این وجود بازیکنان شرایط مناسبی ندارند و فقط برای دل هوادارانمان و شخصیت خودمان را پای به میدان می‌گذاریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص شروع شدن لیگ عنوان کرد: مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و فدراسیون است و ما هم تابع دستورات آنها هستیم. می‌دانیم بهترین تصمیم برای این که همه تیم ها به حق شان برسند شروع شدن لیگ است.
وی خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم به تیم‌ها کمک کنند. خیلی از تیم‌ها مثل تیم ما فقط یک مرحله تست کرونا را به خاطر شرایط مالی دادند و سه هفته است که هیچ تستی برگزار نشده و این شرایط را سخت می‌کند. لیگ ما لیگ خطرناکی  خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا