اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: داور چهارم به اجرای عدالت کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خدا را شکر می کنم در دیداری سخت و نفسگیر توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از برتری دو بر یک پیکان مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در دیداری سخت و نفسگیر توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. از تمام بازیکنانم تشکر کرده و این برد را به مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو که قبل بازی پیگیر بودند، تقدیم می‌کنم. از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کردند. همچنین بردمان را به کارگران زحمتکش ایرانخودرو تقدیم می‌کنم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی مسلط بودیم. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و به دلیل عملکرد خوب‌ دروازه‌بان مان روی یک صحنه گلی دریافت نکردیم. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را آغاز کرده و به گل رسیدیم. چندین موقعیت دیگر هم داشتیم که متاسفانه با کم دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجمان مان آنها را از دست داد. در نهایت صاحب یک ضربه پنالتی شدیم و با گل کردن آن توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: باید از گروه داوری تشکر ویژه کنم. خورشیدی قضاوت بی نقصی را انجام داد و خیلی سلامت کارش را تا پایان بازی پیش برد. همچنین  احمد محمدی، داور چهارم هم به اجرای عدالت کمک کرد. یک روز در اصفهان پنالتی به حق ما را بازگرداندند اما از داوری که به اجرای عدالت کمک کرد تشکر کردیم.

تارتار تصریح کرد: یک روز در مشهد پنالتی به حق ما را بازگرداندند و از پیکان سلب کردند.  اعتراض آنچنانی نکرده و این کارها را کنار زمین انجام ندادیم. ضمن احترام به کادرفنی سایپا وقتی عدالت اجرا می شود باید همه تمکین کرده و به آن احترام بگذاریم. خدا را شکر می کنم گروه داوری در اجرای عدالت سهیم بود و بی نقص عمل کرد. از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم این روند را در هفته‌های آینده ادامه داده و پیکان را به جایگاهی خوب در پایان فصل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پخته‌تر و بهتر شدن دفاع تیمی شاگردانش عنوان کرد: در این سال‌هایی که فعالیت کرده‌ام تیم های من سخت گل می‌خورند. خودم در زمان بازی کردن هافبک دفاعی بودم و اصول دفاعی برای من مهم است و روی آن تاکید دارم. می دانم همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند و در حمله خوب شرکت می‌کنند اما روی دفاع کردن معمولا تنبلی می‌کنند.

تارتار ادامه داد: روی نظم دفاعی خیلی تاکید داریم. در نیم فصل اول روی اشتباهات خط دفاع خیلی گل خوردیم. هرچه زمان گذشت با تغییر سسیتم و استفاده از سیستم‌های متنوع وضعیت بهتر شد. حتی در همین بازی از دو سیستم متفاوت در نیمه اول و دوم استفاده کردیم. در این حالت تیم های دیگر خوب نمی توانند پیکان را آنالیز کنند.

وی افزود: در فوتبال روز دنیا تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا با سیستم‌های مختلفی در هر مسابقه بازی می‌کنند. ما هم باید از فوتبال روز دنیا الگو بگیریم. برهمین اساس وقت می‌گذاریم و به همراه کادرفنی مان هر شب بازی‌های روز دنیا را تماشا کرده، تاکتیک درمی‌ آوریم و سیستم پیدا می‌کنیم. باید از صدا و سیما هم به دلیل پخش این مسابقات تشکر کنیم. سعی کردیم فقط تلاش کرده و زحمت بکشیم. خدا را شکر تاکنون هم ثمره اش را دیده‌ایم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا