اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: تحت تاثیر نام تراکتور بودیم/ قرعه بدی به ما خورده است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، گفت: در دقایق ابتدایی تحت تاثیر نام تراکتور بودیم.

 به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته اول لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد که از ساعت ۲۰:۱۵ تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و تراکتور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان این دیدار گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می‌خواستم گلایه دوستانه داشته باشم. من روز گذشته ساعت هفت غروب خودم را رساندم کسی نبود. به اتفاق همکاران رفتیم داخل زمین و یک نفری بود گفت که کنفرانس نمی‌آیید؟ من اینجا آمده ام، جوان هستم. آمده‌ام نتیجه بگیرم و به حمایت شما احتیاج دارم. گفتید که نمی‌آیید؟ منم به شما گفتم که اگر بچه‌ها آمدند به من بگویید اما بعد از آن کسی نیامد. امروز هم خواستم گلایه کنم.این همه در تمرینات سختی کشیدیم و بازیکنان را جابه جا کردیم برای سربلندی و آبروی تیم و کشور.

وی در ادامه گفت:بازی را امروز خیلی بد شروع کردیم. تحت تاثیر نام حریف بودیم و سردرگم هم بودیم. همان ۵ دقیقه به ناچار یک تعویض انجام دادیم.

مهدی تارتار در پایان این دیدار اظهار داشت: اگر به تیم تراکتور نگاه کنیم ارزش ریالی یک بازیکن تیم حریف که لژیونر است برابری می‌کند با کل تیم ما و این تفاوت را نشان می‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اتفاقاً بچه‌های ما در این بازی مقابل حریف کوتاه نیامدند. بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما در این بازی از فغانی به عنوان داور بین‌المللی انتظار داشتم در آن صحنه‌ای که روی بازیکن ما خطا شد یک مقدار بیشتر دقت می‌کرد. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد:‌ به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشت و حالا باید این بازیکنان با هم هماهنگ شوند باید به ما فرصت بدهند به هر حال قرعه‌ بدی به ما خورده و راحت‌ترین بازی ما با تیم نفت آبادان آن هم بیرون از خانه است. ضمن آنکه با آن جو سخت آبادان؛ به هر حال باید در این شرایط صبور باشیم. ما جای خالی ۲-۳ بازیکن داریم و باید تیم را تقویت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ارنج تیم دلخواه من نبود. ترکیب را خوب نچیده بودیم و تغییری که ایجاد کردیم درست شد ترکیب اولیه ما خوب عمل نکرده بود. ان‌شاءآلله در ادامه بازی‌ها بتوانیم موفق باشیم.

تارتار در ادامه صحبت‌های خود با تشکر از مربی دروازه‌بانان تیم گفت: حبیب آینده روشنی دارد ضمن اینکه من باید از مربی دروازه‌بانان تشکر کنم. او روز گذشته با بچه‌های جوان ما خوب کار کرده است. پنج بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم آنها آینده این تیم هستند. با این بازیکنان فکر نمی‌کنم تیم ما در آینده مشکلی داشته باشد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا