اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: بازی امروز به ما برای ادامه راه خیلی کمک می کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:تیم رایکا دوست داشت خوب دفاع و از ضد حملات استفاده کند اما بچه های ما نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی مقابل رایکا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی زیبایی بود. هرچند تیم رایکا دوست داشت خوب دفاع و از ضد حملات استفاده کند اما بچه های ما نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادند. متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم رایکا تغییر سیستم داد و با ۵ مدافع بازی می کرد. راه های نفوذ ما را بسته بود تا اینکه صاحب پنالتی شدیم و گل زدیم.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه گل اول را زدیم در ادامه با توجه به اینکه رایکا بازتر شد، موقعیت های خیلی خوبی نصیبمان شد. به گل های دوم و سوم رسیدیم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. این بازی به ما خیلی کمک کرد. با توجه به شرایطی که در هفته‌های گذشته داشتیم توانستیم بچه های دیگرمان را هم در این بازی ببینیم و آن ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

تارتار گفت: در کل این بازی به ما برای ادامه راه خیلی کمک می کند. از بازیکنان تشکر می کنم. آن ها خیلی تلاش کردند که این نتیجه را به دست بیاوریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا