اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: اگر گل نفت آفساید نبود مربیگری را کنار می‌گذارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر گل نفت آفساید نبود مربیگری را کنار می‌گذارم و در غیر اینصورت کمک داور را محروم کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار فیزیکی بود. تیم حریف برای حداقل امتیاز آمده بود و توانست با لطف کمک داور بازی به برد برسد. او روند ما را با اشتباه خودش تغییر داد. می‌توانستیم در نتیجه بدون گل کار خود را به پایان برسانیم و تیم حریف به این شکل روحیه نگیرد. حداقل می توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: اگر آن صحنه آفساید نبود از امروز مربیگری را کنار می‌گذارم، اما اگر بود کمک داور را کنار بگذارند. همه جا فساد است و وقتی به گذشته باز می‌گردیم شک و شبهه ایجاد می‌شود. باید محرومیت بگذارند و اگر منِ مربی هم خلاف کردم مادام العمر محروم کنند.

وی ادامه داد: کمک داور با پرچمی که باید می‌زد و نزد، تمام زحمات ۵ هفته گذشته ما را به باد داد. نمی‌دانم چرا او آن صحنه را آفساید نگرفت. اکرمی داور مسابقه خوب قضاوت کرد، هرچند می‌توانست با بازیکنان حریف برخورد محکمتری داشته باشد.

تارتار با اشاره به اینکه ما هم در روز خوب مان نبودیم و در حمله ضعیف کار کردیم، گفت: در نهایت بازی باید مساوی می‌شد، اما نفت به ۳ امتیاز رسید، سه امتیازی که از کمک داور دارند.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعطیلی لیگ برتر و تاثیرات آن روی این تیم عنوان کرد: قطعا تاثیر منفی می‌گذارد. تعطیلات قبل از سال هم به ما ضربه زد و این تعطیلی هم همینطور، اما چاره ای نیست و برنامه مسابقات به ین شکل است و سازمان لیگ هم به خاطر بازی‌های آسیایی چاره‌ای ندارد.

وی در پایان گفت: هرچند کمک داور ما را در این مسابقه بازنده کرد، اما از هواداران مان عذرخواهی می‌کنیم. دوست داشتیم آنها را خوشحال کنیم و به تعطیلات برویم، اما نشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا