اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: آه ما پشت کسانی است که علیه پیکان مقابل سایپا حکم دادند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از نظر فنی به تیم نساجی احترام می گذارم اما برد حق ما بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم .

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از برتری مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بچه های ما یک مقدار خسته بودند و سعی کردیم بازیکنان پر انرژی را به میدان بفرستیم.  از نظر فنی به تیم نساجی احترام می گذارم اما برد حق ما بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد:به هر حال ما به حق مان که همان سه امتیاز بود رسیدیم. نیاز مبرم به این برد داشتیم که خوشبختانه اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به حکم دیدار مقابل سایپا عنوان کرد: من توصیه ام به افرادی که دست و پا می زنند تا تیمشان را نگه دارند این است که بار کج به منزل نمی رسد، باید بارشان را درست بگذارند و دنبال ۳ امتیاز در داخل زمین باشند نه بیرون. مطمئناً آه و ناله ما پشت کسانی که این حکم صادر کردند.
وی ادامه داد: ما خودمان می جنگیم اما آنهایی که رای را صادر کردند بدانند آه و ناله من و خانواده‌ام پشت شان است. بازیکن ما تاثیری در نتیجه نداشت هر اتفاقی افتاده نفس عمل مهم است.

تارتار عنوان کرد: گفتند دزدی اما دزدی کجا بوده؟ بازیکن ما دو دقیقه اضافی در زمین بوده است. مطمئن باشید اشک و آه هواداران نساجی و اصفهانی پشت کسی است که این حکم را صادر کرده است. سه گل و سه امتیاز را به حریف هدیه کردند، ما الان  باید در رده هشتم جدول باشیم اما شرایط طوری شده که باید برای بقا بجنگیم.

سرمربی پیکان در مورد شرایط نساجی گفت: روزی که ساکت الهامی به این تیم آمد با خودم گفتم چطور جرات کرده است که این کار را انجام دهد. او نساجی را از انتهای جدول جدا کرد و کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا نمی‌توانستند انجام دهند. امیدوارم در این ورزش و فوتبال عدالت حاکم شود و حقی ضایع نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا