اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار: آقای غلامی! در حق ذوب آهن جفا کردید

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:درست زمانی که سوار بازی بودیم به بازیکن ما کارت داد و پنالتی هم نگرفت، امیدوارم که دستگاه های نظارتی بررسی کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از شکست ۲ بر صفر ذوب آهن مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: با این اتفاقاتی که در بازی افتاد. خیلی برایم سخت بود که به کنفرانس بیایم. دوست داشتم غلامی به جای من حرف بزند که چرا این اتفاقات افتاد. درست زمانی که سوار بازی بودیم به بازیکن ما کارت داد و پنالتی هم نگرفت. امیدوارم که دستگاه های نظارتی بررسی کنند. آبرویم را ذره ذره جمع کردم و قرار نیست با یک سوت به باد بدهم. خیلی شائبه ایجاد شد در این بازی. مگر ما کار نمی‌کنیم، چرا با ما اینطور می‌کنید. مگر پرسنل ذوب آهن زحمت نمی‌کشیدند. از زمانی که ده نفره شدیم طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل شویم.

تارتار ادامه داد: داور نقش بسزایی در نتیجه داشت و منتظرم ببینم برخورد می‌کنند یا نه. آقای غلامی در سوت‌هایی که زدید جفا کردید، اما حق الناس شوخی بردار نبوده و دنیا دار مکافات است. اگر خدایی ناکرده چیزی بوده، او را هم مانند داوران دیگری که جفا کردند به خدا واگذار می‌کنم چون او بهترین قاضی است.

سرمربی ذوب آهن گفت: متاسفانه شرمنده هواداران شدیم و در روزی که داشتیم خوب بازی می‌کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، نتیجه را واگذار کردیم.

یکی از خبرنگاران در مورد فساد در فوتبال سوال کرد که تارتار عنوان کرد: ما هیچ مدرکی نداریم، اما به نظرم مربیان سالم در این فوتبال ضرر می‌کنند و عدالت اجرا نمی‌شود و باید ۱۰، ۲۰ درصد بیشتر از پولی که می‌گیریم هزینه کنیم، چون فساد بیداد می‌کند. به عنوان یک مربی سالم و پاک می‌گویم که نهادهای نظارتی بیایند وسط و رسیدگی کنند. پول در فوتبال زیاد است و مثل هرجای دیگری که پول زیاد است فساد هم زیاد است.

وی تاکید کرد: انتظارم از رئیس جمهور رئیسی که نشان داده مرد عمل است و برخورد می‌کند، امیدوارم با فساد در فوتبال برخورد کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا