اخبار ورزشیفوتبال ایران

تارتار:آنهایی که این تهمت‌ها را به ما زدند تاوان پس خواهند داد

سرمربی ذوب آهن گفت: پرسپولیسی ها هم‌قسم شده بودند که برنده از این بازی خارج شوند. آن هایی که این تهمت ها را به ما زدند، تاوان پس خواهند داد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن بعد از تساوی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر گفت:‌ پرسپولیسی ها هم قسم شده بودند که در این بازی برنده از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: نیمه اول کاملا بازی در دست ما بود و می‌توانستیم در همان نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کنیم. در نیمه دوم هم قبل از گل ما نمایش خوبی داشتیم و یک موقعیت گل هم که داشتیم. بلافاصله بعد از آن گل مساوی را دریافت کردیم و طبیعی بود پرسپولیسی که هم‌قسم شده بود برای بردن ما شرایطش بهتر شد و با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردند پرسپولیسی‌ها سوار بازی شدند.

وی افزود: در نیمه دوم منطقی دفاع کردیم و موقعیت چندانی به پرسپولیس ندادیم. گرچه چند تا موقعیت نصف و نیمه داشتند. در مجموع فکر می‌کنم ما استعداد برد را داشتیم به خصوص در نیمه اول، گرچه مساوی هم می‌تواند عادلانه باشد.

وی ادامه داد: من می‌خواهم بدانم امشب تمام آنهایی که به من تهمت زدند تمام آنهایی که من را نقد کردند به ناحق چطور می‌خوابند همه آنها را واگذار کردم به خدای بالا سر و جوابشان را در همین دنیا می‌گیرند. دنیا دار مکافات است، آقایی که می‌آیی تهمت می‌زنی می‌آیید زیر پست پسر من حرف رکیک می نویسی، الان کجا هستید این برای من بسیار سنگین است. من دمنوش دم کردم برای پسرم و همه من را می‌شناسند. آن کسی که این تهمت‌ها را می‌زند باید تقاص پس بدهد.

تارتار گفت: همیشه تیم‌های پایین جدول را به من می‌دهند. تیم‌هایی که پتانسیل ندارند با کمک همکارانم آنها را تا وسط‌های جدول بالا آوردیم. این توانایی من و کادرم است که می‌آییم استقلال را می‌بریم. سپاهان را می‌بریم این قدرت ما است و ما کسانی را نداریم ما فقط خودمان هستیم و تا امروز فقط با کیفیت کاری‌مان جلو رفته‌ایم. خدا را شکر می‌کنیم هر سال هم در حال پیشرفت هستیم چون کار سالم انجام می‌دهیم خدا به انسان‌های زحمتکشش همیشه عنایت می‌کند.

وی در مورد حضور هواداران در فولادشهر گفت: واقعا از این بابت بسیار خوشحالم آنها امروز سنگ تمام گذاشتند پا به پای تیم پرهوادار رقیب از ما حمایت کردند امیدوارم که پروتکل‌ها را رعایت کنند تا این روند ادامه پیدا کند.

وی در مورد هجمه و حواشی‌های پیش آمده پیش از بازی در مورد اینکه آنها مقابل پرسپولیس همکاری می‌کنند گفت:‌ ببینید من باید خسته نباشید بگویم به کادر و بازیکنان پرسپولیس آقای یحیی گل‌محمدی همه آنها با من همبازی بودند آقای حمید مطهری با من در راه‌آهن همکار بودند من پیام‌هایی از آقای فرزاد حاتمی دارم که از من حلالیت طلبیده و پریروز هم ایشان به من گفتند هیچ منظوری نداشتم اما از صحبت‌های من بد برداشت شده شما انسان پاکی هستید یک استوری هم گذاشت تا حرف‌های من را تأیید کند. بعضی‌ها در خانه نشسته‌اند برای بخواهند در چشم بیایند و فالوور جمع کنند این کارها را می‌کنند این‌ها انسان‌های بی‌دین و ایمانی هستند که هر چه از دهانشان در می‌آید می‌گویند.

وی گفت:‌ من اگر بخواهم بروم به پرسپولیس باید یحیی قدرتمند را شکست بدهم. ایشان مربی پرقدرتی است. من در پرسپولیس بازی کردم هوادارش بودم اما در حال حاضر تیم ما ذوب‌آهن است و من طرفدار ذوب‌آهن هستم باید جواب هوادار این تیم را بدهم و باید به خاطر همین پرسپولیس را شکست بدهم. طبیعتا من خودم را بیشتر از پرسپولیس دوست دارم و منطقی است. من باید یحیی را شکست بدهم که بتوانم به جای او بروم. امیدوارم آدم‌هایی مریضی که ما را قضاوت می‌کنند امشب نتوانند بخوابند و تاوان تهمت‌هایشان را پس خواهند داد. به نظر من بعضی‌ها هم ارتش مجازی درست می‌کنند و فرار رو به جلو می‌کنند. برای اینکه بگویند این به آن راه داد و آن به این راه داد این چیزهایی است که تنها در فضای مجازی مطرح می‌شود. من برای فردی که با آبروی انسان و مربیان بازی می‌کند متأسفم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا