اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج: مسئولیت فدراسیون فوتبال از امروز بیشتر شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولیت فدراسیون را فوق العاده زیاد می‌کند.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در حاشیه بازدید از نخستین زمین چمن هیبریدی در جزیره کیش درباره رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این موضوع را ما قبلاً اعلام کرده بودیم اما کنفدراسیون آن زمان به صورت رسمی اعلام نکرده بود. خوشبختانه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی رفع تعلیق کمیته صدور مجوز ایران را به شکل رسمی اعلام کرد. این یک خبر خوب برای فوتبال کشور است. از ابتدا به دنبال تحقق آن بودیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: یک بحث دیگر کنار این موضوع هست که در اطلاعیه کنفدراسیون نبود و آن این است که اگر این بار فدراسیون فوتبال مثل قبل مشمول سندسازی برای باشگاه‌ها در بحث صدور مجوز شود، خود فدراسیون فوتبال تعلیق می‌شود. در آن شرایط فدراسیون دیگر نمی‌تواند هیچ فعالیت بین المللی داشته باشد. خبر رفع تعلیق خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولیت فدراسیون فوتبال را از امروز فوق العاده بیشتر می‌کند تا در اعطای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها خیلی دقت کند که خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد. اعضای کمیته بدوی و استیناف اعلام شده‌اند و آنها باید حواس‌شان جمع باشد تا این اتفاق درست و صحیح رخ دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا