اخبار ورزشیفوتبال ایران

تاج: تفاوتی میان تیم‌های ملی برای استفاده از امکانات وجود ندارد

نخستین نشست ستاد ۲۰۲۰ فوتسال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی و اجرایی تیم ملی فوتسال، سازمان تیم های ملی و لیگ فوتسال، کمیته فوتسال و مرکز ملی فوتبال به همراه سایر بخش ها و کمیته های فدراسیون فوتبال برگزار شد،هماهنگی های لازم پیرامون شرایط برگزاری اردوهای آماده سازی ، برنامه های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و همچنین ملزومات مورد نیاز این تیم صورت گرفت.

رییس فدراسیون فوتبال در این نشست عنوان کرد: تیم ملی فوتسال باید با تمام قوا و تامین کلیه ملزومات روند آماده سازی خودش را به بهترین شکل دنبال کند و فدراسیون فوتبال از کلیه برنامه های این تیم در مسیر آماده سازی با تمامی امکانات موجود حمایت خواهد کرد.
تاج افزود: هیچ تفاوتی بین تیم های ملی از نظر استفاده از امکانات و حمایت و پشتیبانی وجود نداشته و نخواهد داشت و این تیم هم از امکانات تمرینی ، مجموعه پک ،امکانات هتلینگ ، کادر پزشکی و کلیه بخش های مورد نیاز استفاده خواهد کرد. هدف فدراسیون فوتبال آماده سازی تیم ملی فوتسال در بهترین شرایط ممکن است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا