اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج:قول می‌دهم شرایط اسکان تیم ملی در قطر بهتر شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم تیم ملی در این شرایط بتواند بهترین نتایج را رقم زند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج پس از پایان مراسم بدرقه و رونمایی از تیم ملی گفت: الحمدالله برنامه خوبی بود. به هر جهت یک برنامه‌ای بود که باید اتفاق می‌افتاد. امیدواریم تیم ملی در این شرایط بتواند بهترین نتایج را رقم زند. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امروز بازیکنان خوبی در این مراسم حضور داشتند. ما لژیونرها را نداشتیم چون امشب بازی دارند. ان‌شاءالله در قطر به تیم ملی می‌پیوندند.

وی ادامه داد: تولید کننده لباس تیم ملی داخلی است. این موضوع هم به دستور مقام معظم رهبری که تاکید کرده بودند که از تولید داخلی استفاده شود، پیگیری شد. یک پیراهن دیگر هم منتشر شده بود که ۲ یوز مقابل هم ایستاده بودند که اساسا پیراهن تیم ملی نبود. این پیراهن توسط فدراسیون تکذیب و کاملا حذف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما هر روز با کی‌روش جلسه داریم. هم ایشان و هم من نگرانی‌هایی داریم. تیم ملی یک موجود زنده است و هر روز ممکن است یک مسئله‌ای برایش ایجاد شود. الان شرایط خوب است و آن بازیکنی که کی‌روش ابراز نگرانی کرده بود، مشکلشان برطرف شد.

تاج اظهار داشت:پنج شنبه با یک تیم از وزارت کشور و مسئولان قطر به این کشور خواهیم رفت. همه ما به آنجا می‌رویم تا یک شرایطی را مهیا کنیم که تیم ملی در شرایط خوبی جام جهانی را سپری کند. حتی سعی داریم که هتل تیم ملی را تعویض کنیم. الان در حال تلاش هستیم که شرایطی را فراهم کنید که ورودی‌هایمان کاملا جدا شود، شرایطمان مجزا شود. من قول می‌دهم که این اتفاق رخ بدهد زیرا من خودم با آقای شیخ احمد، رئیس فدراسیون قطر صحبت کردم و مطمئنم این شرایط فراهم شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: برای تیم ملی همیشه حاشیه به وجود می‌آورند.دوره قبل هم ما این شرایط را داشتیم ولی امیدوارم این اتفاقات حل بشود و مسئله خاصی ایجاد نشود.

درمورد اینکه اعلام شده شهره موسوی دیگر نمی‌تواند در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند، گفت: من خبری که دارم این است که ایشان نایب رئیس فدراسیون قبلی بودند. من اطلاعی در خصوص پرونده ایشان ندارم. اینکه ایشان نمی‌توانند وارد فدراسیون فوتبال شوند را کسی به من نگفته ولی ما تابع قوانین جمهوری اسلامی هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا