اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج:بابت نتایج تیم ملی و رفتارم با مجری جوان عذرخواهی می‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج درمورد حضور در برنامه جام ۲۰۲۲ شبکه ورزش اظهار داشت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام جهانی تشکر کنم. من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی صبرانه علاقه‌مند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم. درباره مباحث مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، آن شب به صورت کلی من انتظاراتی از نحوه سوالات و خود سوالات داشتم که اینجا قصد ندارم و نمی خواهم آن را باز کنم اما برای مثال در بحث سرمربی اسبق تیم ملی، خیابانی می‌توانست بگوید روند پرونده ویلموتس چه شد که من هم باید پاسخ می دادم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خود او هم البته پذیرفت. خیابانی به یکباره گفت پرونده ویلموتس کجاست؟ شاید من هم نباید یکباره می‌گفتم در جیب من است ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل این را توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جرایمش ۹/۲ شده بود که این رقم شکست.

وی درباره مباحث مطرح شده با رسول مجیدی، مجری جوان برنامه عنوان کرد: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند خود من است. به او علاقه هم دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم. روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به او علاقه دارم و عذرخواه هم هستم. در فدراسیون فوتبال هم افرادی در سن او کارهای مهمی را انجام می‌دهند. دوست ندارم ناراحت شود. اخیرا هم در نشستی با مسئولین محترم، ارتباطات میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: نتیجه همیشه در زمین رقم می‌خورد. درست است که ما در بیرون زمین فشار بدی را تحمل کردیم و بازیکنان اصلا تمرکز دوره های قبلی را نداشتنند و شاید زمان بگذرد و دیگر کسی یادش نیاد که این مسائل چه بود. کما اینکه در بازگشت ما به ایران خیلی به این موضوع مهم پرداخته نشده که تیم چقدر در قطر از فضای تمرکز و رقابت فاصله داشت. با این حال من پذیرفته‌ام که شکست خوردیم و بابتش هم حتما عذر می‌خواهم. اگرچه عذرخواهی ما در بیانیه فدراسیون را کسی ندیده ولی من و همکارانم با کمال خضوع و فروتنی این کار را انجام داده بودیم. معتقدم در اوضاع نرمال و طبیعی تیم ما با این بضاعت صعود می‌کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: می‌دانم که بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من به شما اطمینان می‌دهم که فدراسیون و هیات رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم مان را اعلام می‌کنیم‌.

تاج درباره برنامه های آتی مربوط به رقابت های باشگاهی قاره کهن خاطرنشان کرد:کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی از رقابت های لیگ قهرمانان را ابلاغ کرده است. به زودی در این باره با مردم صحبت های زیادی خواهم داشت. در این مجال، باز هم به مردم شریف ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند سلام می‌گویم. امیدوارم همیشه مثل امروز که رحمت الهی بارید و کام همه را شیرین کرد، شاد باشند. از همه طلب همراهی می‌کنم و امیدوارم بازهم در آینده فرصت این را داشته باشیم که شادی را به ملت هدیه بدهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا