اخبار ورزشیفوتبال جهان

تابش: فدراسیون باید درباره حضور قلعه‌نویی در تیم ملی اطلاع‌رسانی کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مقرر شد فدراسیون فوتبال بلافاصله نتیجه جلسه و مذاکرات با قلعه‌نویی را اعلام کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سرانجام وضعیت امیر قلعه نویی اظهار داشت: با اطلاعیه‌ای که شرکت فولاد مبارکه به عنوان مقام بالاسری ما منتشر کرد، تکلیف این ماجرا روشن است. مقام بالاسری ما مخالفت خودش را اعلام کرده و از طرفی، باشگاه هم نظر مخالف خودش را منتقل کرده است. با این شرایط فشرده بازی‌ها و اینکه قرار است در هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم و در لیگ و جام حذفی هم مدعی هستیم، چطور می‌شود که با جدایی سرمربی خودمان موافق باشیم؟

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه فدراسیون حضور امیرقلعه‌نویی تا پایان بهمن یا اسفند مورد بحث قرار گرفته است، عنوان کرد: همه این مسائل شایعه است. هیچ توافقی با فدراسیون برای پایان بهمن یا پایان اسفند نکردیم. نظرمان این است که امیر قلعه‌نویی مسئولیت یک جا را داشته باشد. بقیه ماجرا را فدراسیون قرار است اعلام کند و ۲۴ ساعت و ۴۸ ساعت آن را دیگر من نمی‌دانم. با خود فدراسیون تماس بگیرید و سوال کنید که چرا اعلام نمی‌کند.

تابش در خصوص حضور مشترک امیر قلعه‌نویی در تیم ملی و سپاهان تصریح کرد: اصلاً بحث تا آخر بهمن یا تا آخر اسفند مطرح نبود. اتفاقا گفتند اگر قرار است قلعه‌نویی به تیم ملی بیایید همین فردا باید بیاید. مقرر شد فدراسیون بلافاصله نتیجه جلسه را اعلام کند. چرا از من می‌پرسید؟ از فدراسیون بپرسید. در آن جلسه مسؤولین نظرشان این بود که همین فردا قلعه‌نویی در تیم ملی حاضر شود. فدراسیون قرار است طی اطلاعیه‌ای حرف خودش را اعلام کند.

وی در مورد اینکه شاید فدراسیون به دنبال این است که جلسه دیگری را برگزار کند، گفت: ما جلسه را گذاشتیم و حرف‌هایمان را هم زدیم. جلسه دیگری هم نداریم و منتظر اعلام فدراسیون هستیم. امیر قلعه‌نویی سرمربی ماست و الان هم در مسجد سلیمان بالای سر تیم است و بازیکنان را تمرین می‌دهد تا به امید خدا فردا بازی خوبی ارائه بدهیم. ما انتظار داریم فدراسیون به صراحت اعلام کند و مردم را از بلاتکلیفی در بیاورد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا در جلسه فدراسیون، بحث همکاری مشترک مطرح شده، گفت: این کار و این حرف اصلا غیرحرفه‌ای است. مگر می‌شود هم مسئولیت تیم ملی را داشت و هم مسئولیت سپاهان را؟ بحث عدم تمرکز در هر دو تیم پیش می‌آید. ما هم باید مانند یک تیم ملی از فوتبال این کشور دفاع کنیم. امیر قلعه‌نویی اگر سرمربی مشترک تیم ملی و سپاهان باشد و بخواهد بازیکنی را از تیم دعوت کند، انتقاداتی علیه او می‌شود و اگر دعوت نکند تیم من به هم می‌ریزد و بازیکنان به مشکل می‌خورند. ما این را نمی‌پذیریم و اصلا پیشنهاد فدراسیون و وزارت ورزش هم حضور مشترک نبود. نظرشان این است قلعه‌نویی قطعا به تیم ملی برود و ما هم براساس اطلاعیه شرکت فولاد مبارکه صددرصد مخالف جدایی او هستیم.

تابش در مورد اینکه آیا دستوری بالاتر از وزارت ورزش حتی به صورت شفاهی برای جدایی امیرقلعه نویی به باشگاه سپاهان رسیده، گفت: هیچ دستور و بایدی به ما اعلام نشده و فدراسیون باید در این زمینه نظر خودش را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سؤال که استعفای اسکوچیچ از نفت آبادان شائبه جدایی قلعه‌نویی از سپاهان را پررنگ‌تر کرده، اظهار داشت: به من چه ارتباطی دارد که اسکوچیچ استعفا داده است؟ چه کسی گفته قرار است به سپاهان بیاید. این را از آنهایی که عنوان می‌کنند سؤال کنید. هیچ مذاکره‌ای با او نداشم. نظر ما روی ادامه همکاری با قلعه نویی است و با گزینه‌های دیگری که در رسانه‌ها هم مطرح می‌شود صحبتی نکرده‌ایم. اسامی زیادی مطرح شده اما با هیچ کس صحبتی نکردیم. ان شاالله ما تا پایان فصل قطعا با امیر قلعه‌نویی همکاری می‌کنیم.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است همکاری سپاهان و قلعه‌نویی پیش از پایان فصل قطع شود، گفت: نمی‌دانم ولی نظر ما این است که تا پایان فصل با او همکاری داشته باشیم. هیچ مشکلی هم با ایشان نداریم. امیدوارم فدراسیون هم هرچه زودتر تصمیم خودش را بگیرد و اگر فرد دیگری مورد نظرشان است و قرار است به توافق برسند، زودتر اعلام کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص سرانجام میزبانی از تیم النصر عربستان عنوان کرد: نظرمان این بود که به ازبکستان برویم و در زمین بنیادکار میزبان باشیم. زمین خوبی دارند و ارتباط خوبی هم با بنیادکار داریم، اما متأسفانه اعلام کردند زمینشان زیر کشت خواهد رفت و برای میزبانی معذور هستند. به احتمال زیاد ورزشگاه السد قطر را به کنفدراسیون آسیا معرفی می‌کنیم تا در این ورزشگاه میزبان النصر باشیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا