اخبار ورزشیفوتبال ایران

بیرانوند:بیانیه پرسپولیس علیه من تابلو بود

دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۴ سالی که در این تیم بودم روی هم ۵ میلیارد هم پول نگرفتم اما با انتقالم به بلژیک ۲۰ میلیارد سود نصیب باشگاه شد.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا بیرانوند در خصوص بیانیه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حقیقتا از این بیانیه خیلی ناراحت شدم ولی به نظرم کسی که این بیانیه را نوشته عصبی بوده اما آنها نباید ناراحتی را گردن کسی بیندازند که سالها برای این تیم زحمت کشیده است.

وی افزود:من قبل از حضور در پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شدم و حتی زمانی که بازیکن نفت تهران بودم بازیکن تیم ملی بودم.در پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کردم و روزهای تلخ و شیرین زیادی داشتم، تا الان هم این علاقه ام را به هواداران این تیم ثابت کردم. ۲ سال است که از پرسپولیس جدا شدم ولی عکس پروفایلم هنوز با پیراهن پرسپولیس است.

دروازه بان پیشین پرسپولیس تاکید کرد:من ۴ سال برای این تیم زحمت کشیدم، سختی کشیدم و اتفاقات خوبی داشتم.همه من را می شناسند و رک صحبت هایم را می زنم. سال اولم قراردادم ۹۰۰ میلیون بود، سال دوم یک میلیارد و دویست میلیون تومان و سال سوم قراردادم سه میلیارد بود. سال چهارم اصلا پولی نگرفتم. در سال چهارم همین مبلغ به شکایت رسید.در آن ۴ سال در کل ۵ میلیارد هم پول نگرفتم ولی ۲۰ میلیارد به پرسپولیس از طریق انتقالم سود رساندم و برایشان در آمدزایی داشتم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: کسی که این بیانیه را نوشته خواسته من را مقابل هواداران قرار بدهد. این آقایان نگفتند که از پول انتقال من به آنتورپ مطالبات برانکو را دادند. جالب است نامه زدند که من زودتر به باشگاه آنتورپ بروم، وقتی شما من را به بلژیک فرستادید چرا نامه می زنید که او ۵-۶ بازی آخر در پرسپولیس نبوده است؟ چرا با من توافق نکردید؟

وی تاکید کرد: فقط یک سوال دارم،چگونه اینقدر وقت داشتند که از من شکایت کنند، این همه وکیل گرفتند،قرارداد من را از ۴-۵ میلیارد به ۲٫۵ میلیارد رساندند ولی باز هم روی رای کمیته وضعیت شکایت کردند. من حتی می توانستم به کمیته استیناف اعتراض کنم ولی به خاطر هواداران پرسپولیس این کار را نکردند. شمایی که این همه فرصت داشتید و می خواستید هزار تومان به من ندهید چگونه از من شکایت کردید؟

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت:آقای صدری چند بار به شما گفتم شما از صندلی خودتان می ترسید؟ چرا تا وقتی که هستید همه چیز را صاف نکردید؟ چند بار التماست کردم پول من را بده؟ همین بازیکنان تاجیک که جذب کردند خودم اجازه دادم که قراردادشان را ثبت کنند وگرنه حکم من قبل از آن آماده بود. می خواهید پیام هایی که من به عطایی دادم را نشان بدهم؟ آقای درویش چند بار با شما حرف زدم؟ وکیل من کارش را جلو برده و چرا باید این همه حرف به من بزنند. بازیکنان باشگاهی به خاطر پولشان اعتصاب کرده و سر تمرین نمی روند ولی من که بازیکن تیم نیستم چه کار باید انجام بدهم؟ من ۲ راه حل دارم، یکی اینکه التماس کنم که این کار را هم کردم و دوم اینکه شکایت کنم.من که شغل و راه دیگری برای دریافت حقم نداشتم.

بیرانوند یادآور شد: این بیانیه علیه من بسیار تابلو بود،من مثل هواداران پرسپولیس از باخت این تیم ناراحت شدم اما همه مردم باید بدانند دوران اینکه بازیکن را مقابل هوادار قرار بدهید تمام شده است.همه دنبال این هستند که بیرانوند را زمین بزنند و من را از چشم مردم بیندازند اما من خدا را دارم . من آدمی هستم که دروغ نمی گویم. تمام حرف هایم حقیقت است. هوادار آمده به من گفته این ۲٫۵ میلیارد تومان دوا و درمان خودت و خانواده ات شود!

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد ادامه داد: این آقایان نشان دادند که کارشان را خوب بلد هستند. این حکم من ۶ ماه خوابیده است اما از روز گذشته مصاحبه کردند بیرانوند باید به ما وقت می داد، آیا شما وقت نداشتید؟ این رفتارها زشت است، خودم بارها به آنها پیام دادم و التماس کردم. به آقای عطایی بارها پیام دادم، الان در مورد پرونده و رای صادره چیزی دست من نیست. مردم بدانند بیرانوند ۴ سال در پرسپولیس زندگی کرد که همه فکر می کردند من میلیارد هستم. این پولی که شکایت کردم مربوط به سال چهارم من است. خیلی ها به من گفتند کامنت های اینستاگرامت را ببند تا فحش نشنوی ولی من این کار را نمی کنم و حرفم را می زنم. این پول حق زن و بچه ام است.

دروازه بان تیم ملی خطاب به مسئولان گفت: مقصر اصلی این اتفاقات کسانی هستند که در این باشگاه ها مدیریت می کنند. استقلال و پرسپولیس بزرگترین تیم های ایران هستند. این دو باشگاه بزرگ هستند و مدیرانی که در این تیم ها حضور پیدا کنند باید این اطمینان را داشته باشند که حداقل ۲ سال بمانند.من ندیدم مدیرعاملی کارش را صحیح و سالم تحویل مدیر بعدی بدهد.این همه وکیل گرفتید و تریلی تریلی مدرک جمع کردید که هزار تومان به من نرسد اما چرا کاری که باید را انجام ندادید؟ هر کسی که فکر می کند بیرانوند مقصر است آزاد است هر چه دلش می خواهد به من بگوید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا