اخبار ورزشیفوتبال ایران

بیانیه ی باشگاه فوتبال گل گهر به شایعات نقل و انتقالاتی

باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص شایعاتی که در مورد این باشگاه در نقل و انتقالات مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، بیانیه‌ی باشگاه گل‌گهر در خصوص فعالیت‌های این باشگاه در فصلِ نقل و انتقالات به شرح زیر است:
باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی و در راستای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان فصل گذشته‌ خود و هم‌چنین جذب چند بازیکن جدید بر اساس خواسته‌ کادرفنی تیم، اقدام به مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود کرده است، تا کادرفنی با کمترین دغدغه و با در اختیار داشتن زمان کافی، تیم را مهیای حضور شایسته در فصل جدید لیگ‌برتر و جام‌حذفی فوتبال ایران کند.

با وجود این، مدتی است افرادی با اهداف مغرضانه و ایجاد شایعات نادرست، سعی بر سنگ‌اندازی و به‌حاشیه بردن فعالیت‌هایی باشگاهی را دارند که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی و عمل به اصول اخلاقی، همواره سعی کرده تا باشگاهی اخلاق‌مدار و حرفه‌ای در ساختار ورزش ایران باشد. در همین رابطه و برای خاتمه بخشیدن به شایعات شکل گرفته درباره فعالیت‌های باشگاه گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات، ذکر چند نکته را ضروری می‌‌دانیم‌.

۱. باشگاه گل‌گهر تا به‌امروز تنها بر اساس لیستی که کادرفنی در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده با بازیکنان مورد‌نظر اقدام به مذاکره کرده و برخلاف برخی تیم‌ها، هرگز به‌قصد آشفته‌کردن بازار نقل و انتقالات و با اعداد نجومی، با بازیکنی اقدام به مذاکره نکرده است و بعد از این نیز، چنین رویکرد غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای را در فعالیت‌های خود، لحاظ نخواهد کرد.

۲. متاسفانه برخی با اهداف مشخص و با اعطای لقب‌های خیالی، قصد دارند چنین وانمود کنند‌ که باشگاه گل‌گهر با بودجه‌ای نامحدود، قادر است هر بازیکنی را به خدمت بگیرد و بر همین اساس تا به‌امروز نام بیش از ۲۰ بازیکن را مطرح کرده‌اند که باشگاه گل‌گهر با رقم‌هایی باورنکردنی در پی جذب آنها می‌باشد و یا با آنها قرارداد امضاء کرده است. این در حالی است که این باشگاه با بودجه‌ای محدود و به مراتب پایین‌تر از برخی باشگاه‌های لیگ‌برتری و با اهدافی آینده‌نگرانه وارد فصل نقل و انتقالات تابستانی شده و تا به امروز با هدف حفظ شاکله‌ تیم فصل گذشته و هم‌چنین رفع نقاط‌ضعف خود، با  رقم‌هایی معقول، اقدام به بستن قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی کرده است.

۳. و اما مهم‌ترین موضوع در دل این نکته نهفته است که از حضور باشگاه گل‌گهر در بالاترین سطح فوتبال ایران تنها دوفصل گذشته است و قطعا آشفته‌بازاری که امروز در پروسه نقل و انتقالات فوتبال ایران دیده می‌شود و درخواست‌های نجومی و غیرمنطقی برخی بازیکنان، اتفاقا نتیجه‌ سیاست‌های اشتباه و بلندپروازی‌های برخی از تیم‌هایی است که در سال‌های گذشته تا توانستند سنگ‌بنای بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی را گذاشتند و امروز با هدف منحرف کردن اذهان عمومی و تبرئه کردن خود، نوک پیکان شایعات را به سمت‌تیم‌هایی مثل گل‌گهر نشانه گرفته‌‌اند که نقشی در این اتفاقات نداشته‌‌اند و با کمترین حاشیه در حال فعالیت و سرمایه‌گذاری منطقی در فوتبال ایران هستند.

۴. باشگاه گل‌گهر مجدد اعلام می‌کند، تنها خبرهایی را تایید می‌کند که از سایت و صفحه‌رسمی این باشگاه منتشر شود. همچنین باشگاه گل‌گهر شکایت‌ از شایعه‌پردازانی که در فضای مجازی با طرح ادعاهای نادرست در پی برهم زدن آرامش هواداران و ایجاد چهره‌ای غیرواقعی و خیالی از این باشگاه هستند، را حق قانونی خود می‌داند و تاکید می‌‌کند؛ با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای که همواره خود را به آنها مقید دانسته، تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا نماینده‌ای شایسته برای هواداران خونگرم خود و مردم شریف سیرجان در فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا