اخبار ورزشیورزش تهران

بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در پایان جلسه مشترک گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، بیانیه مشترکی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران آمده است:
چهل سالگی انقلاب اسلامی نه دوران افول است و نه دوران عقب گرد و پیری انقلاب، بلکه گذر از یک پیچ تاریخی و به پختگی رسیدن است، همچنان که چله گرفتن و به چهل رسیدن در تمام ادیان نشان از کمال دارد. انقلاب اسلامی ایران نیز تنها انقلاب اسلامی، مردمی و بر پایه دین مبین اسلام و شریعت حسینی علیه السلام می باشد که در تمامی اشکال به حمایت از مظلوم درتمام نقاط جهان می پردازد و این خود نشان از بزرگی انقلاب دارد، همچنان که رسم دنیا استفاده از افکار و منش بزرگان می باشد. امروزه دنیا از اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی متنعم شده و آثار آن در کشورهای اطراف و به قول اروپایی ها خاورمیانه مشاهده می گردد که البته امروز پس از صحبت های مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در قلب اروپا، بیداری اسلامی و ظلم ستیزی در کشور فرانسه بطور مستمر پیگیری می شود و جالب اینکه رهبران این بیداری در اروپا اذعان نموده اند راه و روش مقابله با ظلم و ستم را از انقلاب اسلامی یاد گرفته اند.
اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به نمایندگی از جامعه ورزش ضمن تجدید میثاق با آرمانهای متعالی بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اعلام می دارد و با پیشرفت های چشمگیر در فناوری های هسته ای، فضایی، دریایی و هوایی و همچنین در عرصه های ورزشی با گذر از این پیچ تاریخی همچون همیشه از تحریم های ظالمانه اقتصادی سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد، به فضل پروردگار یکتا.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا