اخبار ورزشیسایر اخبار

بیانیه فدراسیون دوچرخه سواری در پی برخی فعالیت‌های غیرقانونی

فدراسیون دوچرخه سواری در پی برخی فعالیت‌های غیرقانونی در این رشته بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، در پی فعالیت برخی افراد سودجو در حاشیه رشته دوچرخه‌سواری و گزارشات ارسالی از سوی برخی استان های کشور فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان متولی این رشته در حوزه قهرمانی و همگانی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد که به شرح زیر است:

هرگونه فعالیت دوچرخه سواری اعم از سخنرانی، سیمنار، کارگاه آموزشی و… چنانچه زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری و به طبع آن هیات‌های استانی نباشد غیرقانونی است.

فدراسیون دوچرخه سواری در نامه‌ای به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها خواستار‌ این شد که از موازی کاری افراد سودجو و هرگونه فعالیت دوچرخه‌سواری که زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری و به طبع آن هیات‌های استانی نباشد جلوگیری شود.

این نامه با توجه به مصوبات نهایی و صورتجلسه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری و ادامه فعالیت کمیته دوچرخه سواری همگانی زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری کشور صادر شده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا