اخبار ورزشیفوتبال ایران

بیانیه باشگاه گل گهر در خصوص بازی با پرسپولیس

باشگاه گل‌گهر سیرجان با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه گل‌گهر سیرجان در واکنش به اشتباهات داوران علیه تیم فوتبال این باشگاه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

پازل تکمیلی اشتباهات ادامه‌دار داوران علیه باشگاه گل‌گهر سیرجان در دیدار برابر پرسپولیس تهران بر جای خود نشست تا بار دیگر، فریاد دادخواهی این باشگاه که همیشه به اخلاق‌گرایی در ورزش معتقد بوده و هست، شنیده نشود.

اوج این اشتباهات که خاطر هواداران و مردم سیرجان را بیش از پیش آزرده کرده است، در دو بازی گل‌گهر مقابل دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رقم خورد و بعد از اینکه در مقابل استقلال پنالتی کاملاً واضح گل‌گهر دیده نشد، عصر دیروز نیز در مقابل پرسپولیس و به تأیید همه کارشناسان داوری فوتبال، پنالتی گل‌گهر در پیش چشمان داور بازی نادیده گرفته‌ شد. صحنه‌ای که مشابه آن در نیمه اول به سود پرسپولیس پنالتی اعلام شد.

در ادامه همان صحنه نیز داور بازی در مقابل حرکات جنجالی و غیرورزشی سرمربی پرسپولیس، به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد تا تلاش بازیکنان گل‌گهر در روزی که حریف صدرنشین خود را تحت فشار گذاشته بودند، برای به تساوی کشیدن بازی ناکام بماند. جای این سوال نیز همچنان باقی است که چرا باید قضاوت این دیدار به آقای اشکان خورشیدی سپرده شود؟ داوری که در همین فصل و با اشتباهات خود، سه امتیاز دیگر را از گل‌گهر گرفته بود.

با توجه به این اتفاقات و علی‌رغم اینکه باشگاه گل‌گهر همواره به سلامت جامعه داوری و فوتبال پاک اعتقاد داشته، اما به خاطر منافع باشگاه و احترام به هواداران و مردم سیرجان، باشگاه مصمم است حقوق از دست رفته خود را مطالبه کند و بداند که دلیل این همه بی‌عدالتی و نادیده گرفته شدن چیست و چرا همیشه باید این بی‌عدالتی‌ها سهم باشگاه گل‌گهر باشد‌.

لذا این باشگاه از مسئولان سازمان لیگ، تقاضای رسیدگی فوری به وضعیت داوری مسابقات را داشته و امید دارد ضمن تلاش برای ورود هر چه سریع‌تر سیستم VAR به فوتبال ایران، نظارت دقیقی بر انتخاب داوران و عملکرد آنها صورت بگیرد.

باشگاه گل‌گهر ضمن شکایت قانونی از داور بازی و پیگیری از طریق مراجع ذی‌صلاح تأکید می‌کند؛ در صورت عدم برخورد با عملکرد مسئله‌دار داوری این دیدار و تکرار چنین اتفاقات تلخی، اتخاذ اقدامات حقوقی شدیدتر را حق قانونی خود می‌داند و مجدّانه خواهان آن است تا فضایی در فوتبال ایران به وجود بیاید که نتایج مسابقات فقط در زمین فوتبال رقم بخورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا