اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

بهترین هافبک های قرن ۲۱ را بشناسید

۱۰ هافبک برتر قرن ۲۱ در مستطیل سبز معرفی شدند.
به گزارش پیشرو ورزش، «زین الدین زیدان بهترین هافبک قرن ۲۱»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت givemesport از رده بندی ۱۰ هافبک برتر از قرن است.
زیدان در لیست ۱۰۰ بازیکن برتر تاریخ فیفا قرار دارد و ستاره سابق تیم ملی فرانسه و رئال ۳ بار موفق به کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شده است.
زیدان از سال ۱۹۸۹ فوتبال حرفه‌ای خود را با باشگاه کن فرانسه آغاز کرد. ستاره فرانسوی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ در طول ۶ سال موفق شد لقب بهترین هافبک قرن ۲۱ را کسب کند.
زیدان در طول فعالیت حرفه‌ای خود عنوان بهترین بازیکن لیگ ۱ فرانسه، یک عنوان بهترین بازیکن لیگ سری‌آ ایتالیا و ۲ عنوان بهترین بازیکن خارجی لالیگا را کسب کرد. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیکن سال اروپا، جایزه با ارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های اروپا و نیز جایزهه بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ شده‌است.
۵۰ حرکت جادویی زیدان را در زیر تماشا کنید.
سایت انگلیسی می‌نویسد که زیدان با تکنیک بالا، بازی‌سازی، دید، پاس‌کاری و کنترل توپ امتیاز ۱۰۰ را کسب کرد تا بهترین هافبک فوتبال از سال ۲۰۰۰ تاکنون انتخاب شود.
بر اساس گزارش رسانه انگلیسی، رده بندی ۱۰ هافبک برتر قرن ۲۱ به ترتیب زیر است:
۱-زین الدین زیدان
۲-کاکا
۳-پاتریک ویرا
۴-استیون جرارد
۵-آندره‌آ پیرلو
۶-پل اسکولز
۷-کلودیو ماکلله
۸-ژاوی
۹-لمپارد
۱۰-اینیستا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

دکمه بازگشت به بالا