اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بنا: بضاعت ما مانند کشتی آزاد نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از آغاز اردوها در نیمه اسفند خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد بنا در خصوص چرخه انتخابی کشتی فرنگی، عنوان کرد: بر اساس فرآیندی که از قبل طراحی شده بود مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و امروز هم مرحله دوم چرخه و انتخابی جام تختی برگزار می‌شود. از قهرمانی کشور سه ورزشکار و از مسابقات جام تختی هم در هر وزن ۳ کشتی‌گیر انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، گفت: سطح مسابقات بد نبود اما بضاعت ما مانند کشتی آزاد نیست. در مجموع مسابقات امروز خوب برگزار شد به ویژه عصر که مسابقات نزدیک بهم بود. فردا هم مسابقات پنج وزن دیگر برگزار می‌شود که امیدوارم رقابت‌های خوبی باشد تا مسابقات بسیار خوب در جام تختی شاهد باشیم تا در نهایت یک تیم خوب برای مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب شود.

بنا همچنین در پاسخ به این سوال که مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی به فاصله کمی از هم برگزار می‌شود برنامه شما اعزام دو تیم است و این که کادر فنی چه تصمیمی گرفته، خاطرنشان کرد: به خاطر فاصله کمی که هر دو رویداد دارند فکر می‌کنم یک ورزشکار بتواند در هر دو مسابقه شرکت کند. البته بازی‌های آسیایی در ۶ وزن المپیکی برگزار می‌شود، غیر از این افراد ۱۰ کشتی‌گیر برای مسابقات جهانی انتخاب خواهند شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی از چه زمانی آغاز خواهد شد، عنوان کرد: تا انتخابی‌ها نهایی نشود اردویی نخواهیم داشت. اگر دهه اول اسفندماه جام تختی برگزار شود در نیمه دوم اسفندماه اردوها را آغاز خواهیم کرد. در برنامه نخست مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم. ما برای کشتی‌گیران چند تورنمنت بین‌المللی در نظر گرفته‌ایم تا در نهایت ۶ ورزشکار برای بازی‌های آسیایی و ۱۰ ورزشکار برای مسابقات جهانی انتخاب شوند.

بنا در ادامه درباره درباره برگزاری مسابقات انتخابی در دو روز، گفت: من به مربیان تیم ملی گفتم با همه مربیان صحبت کنند اگر مشکلی وجود نداشت مسابقات پنج وزن نخست در یک روز و ۵ وزن دوم را در روز دیگری برگزار کنیم چون تعداد شرکت کننده ها زیاد نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا