اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بنا از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی کناره‌گیری کرد!

محمد بنا به دلیل مشکلات شخصی در تمرینات تیم ملی کشتی حاضر نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش، با پایان مسابقات کشتی فرنگی جام تورلیخانوف و بازگشت تیم ملی، اردوها از روز گذشته آغاز شده این در حالیست که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در تمرینات شرکت نکرده است.

پس از بازگشت از قزاقستان هیچ کدام از اعضای فدراسیون نتوانسته‌اند با وی ارتباط برقرار کنند. حتی حمید سوریان نایب‌رئیس فدراسیون و علی محمدی مدیر تیم‌های ملی در تلاش بودند تا با وی ارتباط برقرار کنند و تماس‌هایی نیز داشته‌اند که بدون جواب بوده است.

به نظر می‌رسد مشکلات شخصی باعث شده تا محمد بنا قید تیم‌ملی را بزند و این صحبت‌ها مطرح شده که بنا خستگی را دلیل کناره‌گیری اعلام کرده است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی همیشه حمایت‌های لازم را از کادر کشتی آزاد و فرنگی داشته و دلایل کناره‌گیری بنا ارتباطی به فدراسیون ندارد. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند با توجه به فرصت کمی که برای مسابقات جهانی صربستان باقی مانده بتوانند او را به تیم ملی برگردانند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا