اخبار ورزشیورزش بانوان

بسکتبال زنان آسیا|دومین شکست ایران مقابل سوریه رقم خورد

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در دومین مسابقه کاپ آسیا مقابل سوریه مغلوب شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات بسکتبال زنان آسیا در اردن در حال برگزاری است که ۶ کشور قاره کهن در دسته B برای قهرمانی و صعود به دسته A تلاش می‌کنند.

تیم ملی بانوان کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارد که از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین بازی خود به مصاف سوریه رفت. بلندقامتان کشورمان بعد از شکستی که روز گذشته مقابل لبنان داشتند امروز در مسابقه دوم خود در نیمه اول با نتیجه ۴۳ بر ۳۰ شکست خوردند و در نهایت این مسابقه را با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ واگذار کردند تا دومین باخت ایران رقم بخورد. معصومه اسماعیل‌زاده و شیدا شجاعی با کارایی ۱۹ موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل سوریه بودند.

تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، نگین رسولی‌پور، فرزانه فروتن‌فر، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، دلارام وکیلی و آیدا گل محمدی ۱۲ ملی‌پوش کشورمان هستند که زیر نظر شایسته متشرعی راهی این رقابت‌ها شدند.

در دیگر بازی امروز اردن و اندونزی در گروه B مقابل هم قرار می‌گیرند. اندونزی روز گذشته در نخستین بازی خود مقابل قزاقستان پیروز شده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا