اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری هفته دوم مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران با برگزاری رقابت میان ورزشکاران در رشته چرخ چمنی

دومین هفته مسابقات زورخانه ای جام فجر ۹۸ امروز جمعه با رقابت میان ورزشکاران در رشته چرخ چمنی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، به همت هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران  سومین دوره مسابقات زورخانه ای (جام فجر) گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان تهران صبح امروز جمعه ۶ دی ماه با رقابت ورزشکاران در رشته چرخ چمنی در زورخانه شهدای شهرری (فرمانداری ) آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است این مسابقات طبق قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان از ساعت ۱۰ صبح آغاز می گردد و ورزشکارانی که در این دوره از مسابقات مایل هستند شرکت نمایند می بایست در سامانه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ثبت نام کرده باشند، همچنین ورزشکاران می بایست اصل شناسنامه یا کارت ملی و بیمه ورزشی  و معرفی نامه از هیأت مربوطه را به همراه داشته باشند در غیر اینصورت پذیرش نخواهند شد.

لازم به یادآوری است طبق اعلام کمیته مسابقات هیأت استان تهران ثبت نام و پذیرش ورزشکاران رشته چرخ چمنی از ساعت ۸:۱۵ الی ۹:۴۵ برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا