اخبار ورزشیورزش بانوان

برگزاری نشست کمیته بانوان AFC در تایلند

جلسه کمیته بانوان AFC با حضور رییس کمیته بانوان ایران در شهر چنبوری برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه بررسی موضوعات مربوط به مسابقات بانوان آسیا در شهر چنبوری تایلند با حضور لیلا صوفی زاده  رییس کمیته بانوان ایران و دیگر اعضای این کمیته عصر دیروز ۵ مهر ماه برگزار شد و موارد زیر به تصویب رسید:

۱. تغییر سال برگزاری و نام رده های سنی فوتبال بانوان از زیر ۱۶ سال به زیر ۱۷ سال و از زیر ۱۹ سال به زیر ۲۰ سال مورد تصویب  اعضا  قرار گرفت و هدف از این تغییر هماهنگ کردن رده های سنی بانوان آسیا با رده های سنی جام جهانی مربوط به همین رده ها؛ همچون سایر قاره ها بود.

۲. برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه های بانوان آسیا شامل (استرالیا، ژاپن، چین و کره) برای اولین بار در اواخر ۲۰۱۹ بر اساس طرحی تدوین شده و سپس در سال ۲۰۲۰ بر اساس برگزاری مسابقات مقدماتی این رقابت ها برای سایر کشورها  امکان پذیر خواهد شد.

گزارشی از وضعیت حضور ۴ ناظر برجسته خانم از آسیا برای شرکت در جام جهانی قطر ۲۰۲۲  نیز در ادامه این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین امروز نیز اعضا کمیته بانوان AFC برای تماشای مسابقات رده بندی و فینال رده سنی زیر ۱۶ سال به استادیوم چنبوری خواهند رفت.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا