اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست هم اندیشی کمیته راکتبال هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

نشست هم اندیشی کمیته راکتبال هیئت اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این نشست هم اندیشی که به همت کمیته راکتبال هیئت و به منظور برنامه ریزی و هدف گذاری کمیته راکتبال با حضور حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) ، امیر صارمی (دبیر هیئت) ، حامد طبیبی (مسئول کمیته راکتبال هیئت) و آرش کاوه از کارشناسان حوزه ورزش کشور برگزار گردید در خصوص اجرای برنامه های این کمیته تبادل نظر گردید.

همچنین حامد طبیبی (مسئول کمیته راکتبال) برگزاری کارگاه های آموزشی و آشنایی با راکتبال،توسعه و گسترش این رشته ی ورزشی در سطح حوزه جنوب شرق، استعدادیابی و استفاده از پتانسیل های موجود در راکتبال جنوب شرق را از مهمترین برنامه های این کمیته در سال جاری عنوان داشت.

حسی شیرازی مقدم نیز ضمن تشکر از برنامه های کمیته راکتبال، هم افزایی بیشتر و همکاری با کمیته راکتبال هیئت استان تهران را در رسیدن به اهداف و برنامه های هیئت اسکواش جنوب شرق دانست و بر آن تاکید نمود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا