اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین هیات گلف شمال شرق تهران

اولین نشست هم اندیشی مسئولین هیات گلف شمال شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این نشست که با حضور حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیات) ،قاسم زاده (سرپرست نائب رئیسی)، سید مجید میرهاشمی و محمد صادق مقیمی (اعضای هیئت رئیسه) ، خلیلی (مسئول کمیته فرهنگی) ، غفاریان (مسئول کمیته بازرسی) ، خاندان (عضو کمیته روابط عمومی) برگزار گردید، ابتدا سرپرست هیات ضمن خیرمقدم به اعضای محترم گزارشی از اقدامات صورت گرفته هیت گلف شمال شرق تهران را ارائه نمود.

حسین شیرازی مقدم افزود از ابتدای فعالیت این هیات تلاش کردیم به تشکیل هیئت رئیسه و انتصاب مسئولین کمیته های تخصصی و لازم اقدام کنیم و سپس نشست هایی را به منظور توسعه رشته گلف انجام دهیم.

همچنین سکاندار گلف شمال شرق تهران یکی از اولویت های این هیات را ساخت و تجهیز زیر ساخت های ورزشی رشته گلف بیان کرد و یادآور شد در این خصوص پیگیری هایی در حال انجام می باشد.

در ادامه نیز قاسم زاده سرپرست نائب رئیسی گزارشی از برنامه های پیشنهادی در حوزه و فعالیت ورزش بانوان و دختران هیات را تشرح کرد.

سپس مقیمی و میرهاشمی اعضای هیئت رئیسه به بیان اهداف کلی هیات پرداختند و نکات پیشنهادی خود را بیان داشتند.

خلیلی مسئول فرهنگی نیز برنامه های پیشنهادی خود را به منظور انجام بهتر در حوزه کاری کمیته فرهنگی بیان داشت.

غفاریان نیز ببا تشکر از اعتماد صورت گرفته آمادگی خود را در انجام ماموریت های هیات اعلام کرد.

در پایان نیز حسین شیرازی مقدم با تشکر از حمایت های اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های به جمع بندی مطالب بیان شده در جلسه پرداخت و بیان داشت تلاش خواهیم کرد ضمن استفاده از پتانسیل های موجود در هیات استان، اداره ورزش و جوانان شمال شرق ، شهرداری ها ، رشته های گلف را در سطح حوزه شمال شرق گسترش بدهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا