اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست هماهنگی مسابقات پیوند اعضاء کشور در رشته های اسکواش،پتانک،دارت و بدمینتون

نشست هماهنگی مسابقات پیوند اعضا در رشته های اسکواش،پتانک،دارت و بدمینتون با حضور مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این نشست هماهنگی با حضور مهین فرهادی زاد (عضو هیأت رئیسه فدراسیون) ، حمیدرضا حسین پور (رئیس هیأت استان تهران) و سایر سرپرستان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات برگزار شد.

همچنین فرهادی زاد برنامه های فدراسیون را در خصوص برگزاری مسابقات پیوند اعضاء بیان نمود و ضمن تاکید بر حضور ورزشکاران در همایش علمی پزشکی و ورزشی پیوند اعضاء فدراسیون، از میزبانی شایسته هیأت استان تهران در برگزاری مسابقات اسکواش،پتانک،دارت و بدمینتون تشکر و قدردانی کرد.

همچنین حسین پور گزارشی از اقدامات هیأت استان تهران بعنوان میزبان مسابقات پیش رو را اعلام نمود و حضور تیم های استان ها در پایتخت را خیر مقدم گفت و برای ورزشکاران در مسابقات پیش رو آروزی سلامتی و موفقیت کرد.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضاء در رشته های اسکواش،پتانک،دارت و بدمینتون از روز چهارشنبه الی پنجشنبه (۲۴ و ۲۵ آذرماه) به میزبانی استان تهران در مجموعه های ورزشی شهید حیدرنیا،جهان پهلوان تختی و حجاب برگزار خواهد شد و اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولین کشوری و استانی روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی پایتخت برگزار می گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا