اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مراسم تجلیل از روابط عمومی های ورزش استان تهران به مناسبت روز روابط عمومی

 مراسم تجلیل از روابط عمومی ادارات، شهرستان ها و حوزه های ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش ، این مراسم که به مناسبت “روز روابط عمومی و ارتباطات”، امروز(چهارشنبه) با حضور جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فاتحی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، منتظری مدیرتولید برنامه “صبح و نشاط” شبکه سوم سیما، ارشدی مشاور عالی مدیرکل، طوسی و ایرجی معاونان و مدیران ستادی اداره کل و رحیمی پور مدیر روابط عمومی اداره کل  در سالن آمفی تئاتر برگزار شد، “علی جوادی” با اشاره به تغییر و تحولات بسیار در عصر رسانه، افزود: در چنین عصری، تولید اطلاعات بسیار بالاست و تحولات، تصمیم گیری ها و جهت گیری ها بر مبنای دانستن جدیدترین اطلاعات صورت می گیرد، لذا روابط عمومی ها باید براساس این نیازها، شگل بگیرند و برقرار شوند.
 وی گفت: در دنیا و عصر ارتباطات و در فضای فعلی حاکمیتی در جهان، یکسری ابزار و لزومات مورد نیاز است که یکی موضوع و بحث روابط عمومی های مستقر در هر دستگاهی است. اصولاً در دنیای فعلی، اداره بخش ها براساس روش های قدیمی، ویژگی مخرب دارد و در واقع، تصمیمات، متناسب با تغییراتی که جهان به خودش می بیند، نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: روابط عمومی ها چشم و گوش و بیان هر سازمان هستند و هر جا که احساس هجمه و کمبودهای اطلاعاتی صورت می گیرد، این روابط عمومی ها هستند که وارد عمل شده تا کمک کننده سازمان به حرکت در مسیر صحیح خود ادامه دهد، اما همین روابط عمومی ها برای انتقال درست اطلاعات، نیازمند ابزار و ارتباطات مناسبت هستند تا بتوانند به درستی ارتباط دو سویه را بین مردم و مسئولان برقرار کنند. قطعاً اگر روابط عمومی ها بروز نباشند، مسیر از قبل تعیین شده آن سازمان محقق نخواهد شد.

همچنین جوادی در ادامه س سخنان خود گفت: سیستم ورزش استان تهران، از ظرفیت های موجود و جهت گیری ها و یا ما از ظرفیت های موجود ورزشکاران، سازمان ها و نهادهای دیگر در راستای هم افزایی برای اهداف اداره کل، بی اطلاع است و این نقش را روابط عمومی باید ایفا کند.

در ادامه نیز حامد فاتحی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: عرصه روابط عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روابط عمومی آئینه تمام نمای یک سازمان است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر احیای اعتماد و امید در مردم با توجه به شرایط حساس فعلی کشور، این مهم از وظایف اصلی روابط عمومی هاست و درکنار آن، در موضوع جهاد تبیین، این ضرورت، مطالبه اصلی همه ماست و باید این نیاز را تعمیم دهیم و با همه وجود کار کنیم تا شکاف و فاصله ای که بوجود آمده، ترمیم شود و به سمت ایده آل حرکت کنیم.

فاتحی افزود: استانداری تهران این آمادگی را دارد که در موضوع آموزش، همکاری و تعامل نزدیکی با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد. با همه توان در خدمت ورزش تهران هستیم و سوژه های متنوعی برای همکاری وجود دارد.

همچنین در پایان از مدیران روابط عمومی ادارات ورزش حوزه ها و شهرستان ها و هیأت های ورزشی استان تهران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا