اخبار ورزشیورزش بانوان

برگزاری قرعه کشی سوپرلیگ برتر فوتسال بانوان کشور

مراسم قرعه کشی سوپرلیگ برتر فوتسال بانوان امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه کشی رقابت های سوپر لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) با حضور آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، شهرزاد نصیری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان، نادره درودیان، رئیس دپارتمان بانوان و نمایندگان باشگاههای حاضر در این رقابتها برگزار شد و این مسابقات با حضور هشت تیم (پالایش نفت و آبادان، مس رفسنجان، بوتا پارس ایرانیان، پیکان تهران، فرهان ملارد، نصر فردیس، صنعت فجر شیراز و شرکت ملی و حفاری) از ۱۸ شهریورماه آغاز می شود.

نصیری درباره برگزاری این رقابتها گفت: تعداد مسابقات ۲۱ بازی است و به صورت رفت و برگشت انجام‌ شده و تیمی که امتیاز بیشتری دارد در دور سوم میزبان خواهد بود. صعود و سقوط تیم ها براساس تفاضل گل نیز برداشته شده و بازی رو در رو ملاک ارزیابی خواهد بود. این رقابتها به صورت دوره ای در سه مرحله رفت، برگشت و نهایی برگزار خواهد شد.

برنامه هفته نخست این رقابتها به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان – شرکت ملی حفاری ایران
بوتا پارس ایرانیان – نصر فردیس
فرهان ملارد – پیکان تهران
صنعت فجر شیراز – مس رفسنجان

مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان از ۱۸ شهریورماه آغاز می‌شود. هفتم شهریورماه هم آخرین تاریخ نقل و انتقالات اعلام شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =

دکمه بازگشت به بالا