اخبار ورزشیفوتبال ایران

برگزاری جلسه مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس/بررسی وضعیت پرونده‌های سرخ‌پوشان در فیفا

جلسه مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه که با حضور مدیرعامل و تمام اعضای هیئت مدیره برگزار ‌شد، محمدحسن انصاری‌فرد گزارشی از وضعیت تیم و نتایج خوب پرسپولیس ارائه و از زحمات کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و نقش حمایت هواداران و پیشکسوتان را در کسب این نتایج مهم و بسیار موثری دانست.

انصاری‌فرد در این جلسه گفت که آقای گل‌محمدی و شاگردانش توانستند با کسب ۴ برد و یک مساوی مقابل مدعیان پرسپولیس را در شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی قرار دهند و ادامه این روند می‌تواند به کسب قهرمانی ‌منجر شود.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:باشگاه برای مقابله با اتهام زنی‌ها شکایت‌هایی را به کمیته انضباطی خواهد فرستاد و جلوی این هجمه‌ها خواهد ایستاد.

انصاری‌فرد همچنین درباره بازی‌های لیگ قهرمانان و مسائل مربوط به لغو بازی‌های لیگ قهرمانان گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کرد.

در این جلسه که تمامی اعضا حضور داشتند، رسول‌پناه، رئیس هیئت مدیره درباره مباحث اقتصادی و اسپانسرینگ باشگاه مباحثی را مطرح کرد. همچنین نبی، نایب رئیس هیئت مدیره و رغبتی و هاشمی نقطه نظرات خود را بیان و درباره تلاش برای درآمدزایی بیشتر و عبور باشگاه از چالش‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین انصاری‌فرد گزارشی اجمالی از وضعیت پرونده‌های پرسپولیس در فیفا را ارائه کرد. در بخشی از جلسه هم یلوه، معاون اقتصادی و قدوسی مدیر روابط عمومی حضور یافتند و گزارش‌هایی را بنا به درخواست انصاری‌فرد به هیئت مدیره ارائه کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا