اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) با مشارکت هیأت استان تهران و آستان قدس رضوی

مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا علیه السلام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در زورخانه شهید عراقی تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، مراسم جشن میلاد آن امام رئوف به همت هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تهران در زورخانه شهید حاج مهدی عراقی با حضور رضا گل محمدی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) ، مهندس سروری (مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران) و ارادتمندان به خاندان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.
در این ویژه برنامه معنوی ابتدا ورزشکاران نونهال زورخانه شهید عراقی با نوا و ضرب مرشد حسام دیبایی به اجرای آئین های ورزش ولایی پرداختند و ارادت خود را به امام رضا (ع) نشان دادند.
همچنین خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) ، آئین پرچم گردانی گنبد منور آن امام رئوف را در ذکرخانه حضرت علی (ع) را انجام دادند و به این مراسم حال و هوای معنوی دادند.
شایان ذکر است خادمین امام علی ابن موسی الرضا (ع) به بیان خاطراتی در دوره فعالیت خود پرداخته و یکی از خادمین نیز به اجرای میل گیری در گود مقدس پرداخت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا