اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری آخرین جلسه هیات گلف شمال شرق در سال ۱۴۰۱ با حضور سرپرست هیات استان تهران

آخرین جلسه هیات گلف شمال شرق در سال ۱۴۰۱ با حضور سرپرست هیات استان تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، آخرین جلسه مسئولین هیات گلف شمال شرق تهران با حضور حسین رحیمی پور (سرپرست هیات استان تهران) برگزار و طی آن گزارش عملکرد مکتوب هیات شمال شرق در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ تقدیم سرپرست هیات استان شد.

در این جلسه حسین شیرازی مقدم با قدردانی از حمایت های هیات استان تهران از این هیات ، توسعه رشته های گلفی را از سیاست های هیات شمال شرق و استان بیان کرد و از اعضای ستادی شمال شرق در به ثمر رسیدن اهداف عالی گلف شمال شرق تشکر کرد.

در این نشست سرهنگ باقری (رئیس تربیت بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ، محمد صادق مقیمی (عضو هیئت رییسه هیات شمال شرق) ، شهرزاد قاسم زاده(سرپرست نائب رئیسی بانوان هیات شمال شرق)، ناهید امیدی(مسئول کمیته آموزش هیات شمال شرق)، امیر صارمی(مسئول اجرایی هیات شمال شرق) و حمید رشیدی (مسئول کمیته مسابقات هیات شمال شرق) شرکت و گزارشی از اقدامات خود در هیات شمال شرق را بیان کردند.

حسین رحیمی پور سرپرست هیات گلف استان تهران نیز با قدردانی از تلاش های ارزشمند هیات گلف شمال شرق تهران در راستای توسعه ورزش ، کار و اقدامات صورت گرفته را مثبت و رو به رشد ارزیابی کرد و از سرپرست و اعضای ستادی هیات شمال شرق تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا