اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

برهالتر: هر لحظه ممکن نتیجه بازی عوض شود

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: بازی آنقدر استرسی بود که فکر می کنم موهایم را از دست دادم.

به گزارش پیشرو ورزش، گرگ برهالتر پس از پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان و صعود به مرحله حذفی گفت: بازی به شدت استرسی بود. فکر می کنم موهایم را از دست دادم (با خنده). با توجه به مدل جدید زمان های وقت تلف شده، هر لحظه می توانست یک موقعیت ایجاد شود و نتیجه عوض شود ولی ما توانستیم از این مبارزه پیروز بیرون بیاییم و به استقبال هلند برویم.

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. ما در نیمه اول نشان دادیم که چقدر می توانیم خوب بازی کنیم. نمایش ما بسیار عالی بود و یک نیمه بسیار خوب را سپری کردیم. در نیمه دوم نشان دادیم که چقدر می توانیم عاقل باشیم و بازی را کنترل کنیم. بچه ها عالی کار کردند و ما بدون شکست وارد مرحله بعدی خواهیم شد.

برهالتر گفت: در خصوص مصدومیت پولیسیچ چیزی نمی توانم الان بگویم. باید با تست های بیشتری وضعیت او مشخص شود. به بچه ها گفتم که کار شما بسیار عالی است وقتی توانستید بدون بهترین بازیکن انقدر سخت تلاش کنید. امیدوارم حال کریستین نیز زود خوب شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

دکمه بازگشت به بالا