اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

برند منچسترسیتی با ارزش تر از رئال مادرید شد

برند باشگاه منچسترسیتی به عنوان ارزشمندترین برند باشگاهی جهانی شناخته شد.
به گزارش پیشرو ورزش باشگاه منچسترسیتی که در جستجوی کسب سه‌گانه در این فصل است، از رئال مادرید از لحاظ ارزشمندترین برندهای فوتبال پیشی گرفت.

طبق گزارش موسسه «برند فاینانس» ارزش برند باشگاه منچسترسیتی در سال ۲۰۲۳ با افزایش ۱۵ درصدی به ۱.۲۹ میلیارد پوند رسیده است. ارزش برند رئال مادرید اما با افت سه درصدی به ۱.۲۶ میلیارد پوند کاهش یافته است.

روزنامه دیلی‌میل نوشته موفقیت‌های تیم منچسترسیتی در مستطیل سبز و همچنین برنامه‌های این باشگاه در توسعه ورزشگاه اتحاد، وجهه بین‌المللی و اعتبار این تیم را افزایش داده و باعث جذب منابع مالی و تبلیغاتی بیشتر شده است.

پس از منچسترسیتی و رئال مادردید، باشگاه‌های بارسلونا، منچستریونایتد، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ، آرسنال، تاتنهام و چلسی قرار دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =

دکمه بازگشت به بالا