اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

بردیف: امیدوارم مهاجم جدید به ما اضافه شود

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم هواداران تهران بود و این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان این دیدار، اظهار داشت: همان طور که گفته بودم بازی سختی خواهد بود همان طور هم شد. فرصت های که داشتیم کم بود و از همان فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و از نتیجه راضی نیستیم. ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: بله من با شما موافق هستم، بازی تاکتیکی می خواستیم انجام بدهیم اما نشد.شاید دلیلش این باشد که بچه ها یک مقدار نگران هستند که ننوانستند نتیجه بگیرند. بله ما مهاجم نداریم. ما یک مهاجم خریده ایم و در بازی بعدی در حمله فکر می کنم راحت تر باشیم. بحث روانشناسی نیست و فکر می کنم ما مشکل را حل خواهیم کرد.

سرمربی تیم تراکتور تبریز در ادامه صحبت‌های خود گفت: بحث من این است که هر بازیکنی در تمرین قوی‌تر باشد، در بازی هم وارد زمین خواهد شد. من با همه هواداران موافق هستم. مطمئن هستیم این شرایط می‌گذرد، مشکلات ما حل می‌شود، یک مقدار صبر کنید تا مشکلات درست شود.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی آمدید همه خوشحال شدند، بعد از ۴ بازی فکر نمی‌کنید فلسفه بازی شما به فوتبال ایران نمی‌خورد، گفت: من می‌خواهم بگویم که ما در تمرینات کارهایی که می‌خواهیم انجام می‌شود و به همین دلیل پیشرفت را می‌بینیم. به خاطر همین است که می‌گویم یک مقدار باید صبر کنیم. از طرفی من کاملا حواسم به هواداران است و امیدی که آنها دارند ما خوب بازی کنیم دیده نمی‌شود.

بردیف در ادامه افزود: قبلا هم گفته‌ام کسی که در تمرینات بهتر بازی کند، وارد زمین می‌شود و بازی می‌کند. من باید به تمام بازیکنان شانس بازی را بدهم و همین کار را هم می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتور تبریز در ادامه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم در حدود ۲ یا ۳ بازی طول می‌کشد که به آن بازی ایده‌آل برسیم. در رابطه با اینکه شما می‌گویید نیمکت تراکتور لغزان است؛ من نباید این را جواب بدهم و این سوال را باید رئیس و مدیریت باشگاه جواب بدهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز پوریا خیلی خوب بازی کرد. من فکر می‌کنم حجت به فرم ایده‌آل می‌رسد و خوب می‌تواند پاس بدهد. حتی فکر می‌کنم که مشکلی نداریم، و مشکلات ما حل خواهد شد. ما در این بازی در شرایط برابری بودیم. تیم حریف خوب و سازماندهی شده دفاع می‌کرد. متاسفانه به قسمت مرکزی فشار وارد نکردیم و یکی مثل عباس‌زاده کم بود. امیدوارم فوروارد جدید به تیم ما اضافه شود تا مشکلاتمان حل شود.

بردیف در ادامه صحبت‌های خود گفت: می‌دانم که کجا بازی می‌کنم. امروز دیدید که تلاش می‌کردم نتیجه بازی را تغییر دهم. من بازهم تکرار می‌کنم مطمئن هستم وضعیت بهتر خواهد شد. به هر حال ۱۰ امتیاز از دست داده‌ایم، و این خیلی زیاد است.

سرمربی تیم تراکتور تبریز در پاسخ به این سوال که چرا ‌چهره شما بعد از هر بازی همین طور است، گفت: شاید من همیشه دقت نمی‌کنم که قیافه من چطور است. حتما سری بعد که بازی را بردیم سعی می‌کنم بخندم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا