اخبار ورزشیفوتبال ایران

برخلاف اظهارات مدیرعامل استقلال!/ دی مارتزیو: برای برگرداندن استراماچونی پیشنهادی بالا دادند

خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا از پیشنهاد نجومی استقلال برای برگرداندن سرمربی سابق این تیم خبر داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت «جانلوکا دی مارتزیو» ایتالیا، باشگاه استقلال دوباره در تلاش است تا بعد از همکاری ۶ ماه در سال ۲۰۱۹ او را به ایران برگرداند.

از زمان جدایی استراماچونی از استقلال، ساختار مدیریتی تغییرات گسترده ای کرده و رئیس این باشگاه تهرانی تغییر کرده است. مدیریت جدید خواهان برگرداندن استراماچونی هستند. به همین خاطر هفته گذشته به شهر رم آمدند و پیشنهادی با رقم بسیار بالا به مدیر برنامه سرمربی سابق اینتر برای برگشتن به تهران دادند.

استراماچونی این روزها به دلیل تولد سومین فرزندش درگیر است. او با این پیشنهاد استقلال باید درباره سختی های سفر به دلیل شیوع کرونا در ایران فکر کند.

از طرف دیگر استراماچونی پیش از این در مصاحبه خود عنوان کرده بود: برای من ایران فقط استقلال است و به غیر از این تیم به هیچ تیم دیگری نمی روم.

البته فدراسیون ایران اخیرا قانونی گذاشته که باشگاه نمی توانند مربی یا بازیکن خارجی جدید به خدمت بگیرند ولی استراماچونی از این قانون مستثنی است چون با استقلال قرارداد داشته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا