اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: پرسپولیس آرزوهایی دارد که با تمام وجود برایش می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید با بهترین تیم آسیا دیدار داشته باشیم ولی بلند پروازی‌های من سر جای خودش است و پرسپولیس هم آرزوهایی دارد که برایش می‌جنگد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگاران در کنفرانس خبری پیش از بازی رفت پرسپولیس برابر الدحیل اظهار داشت: اینکه گفتم ما بازی سال گذشته را بردیم، ارتباط به این بازی پیدا نمی‌کند. آن بازی تمام شد و رفت. ما اکنون یک بازی جدید با یک تیم متفاوت داریم. ما تمام سعی خود را انجام خواهیم داد و با غرور و افتخار به دنبال کسب یک نتیجه خوب هستیم.

وی با اشاره به بازی این تیم با الریان عنوان کرد: باخت الدحیل در آن بازی هم روی یک ضربه پنالتی بود.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به تیم وارد شده است، خاطرنشان کرد: ما از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده‌ایم ولی به بازیکنان خود اطمینان و ایمان دارم. همانطور که لیگ خودمان را هم با همین نفرات به خوبی شروع کردیم. من بلند پروازی‌های خاص خودم را حفظ کرده‌ام. ضمن آنکه در حال حاضر مصدوم جدیدی نداریم و در نیم فصل هم بازیکنان ارزشمندی خواهیم گرفت ولی همین حالا هم با این تیم وضعیت خوبی داریم.

از برانکو در این باره سوال شد که الدحیل با ۸ پیروزی و به قاطعانه‌ترین شکل به این مرحله رسیده است که او پاسخ داد: همان طور که قبل از این اشاره کردم، ما یک سال قبل برابر این تیم پیروز شدیم. هر چند ممکن است در حال حاضر با بهترین تیم آسیا روبرو باشیم ولی پرسپولیس هم آرزوها و قابلیت‌های خاص خودش را دارد و برای آرزوهایش با تمام وجود می‌جنگد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا