اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: متاسفم که قهرمان نشدیم، از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران و بازیکنان ما نشان دادند که فوتبال در ایران چگونه است چون روح و بازی جوانمردانه داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار فینال برگشت لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا در جمع اصحاب رسانه گفت: قهرمانان من بازیکنانم هستند و تلاش کردند و از خود انرژی گذاشتند. آنها از نظر من برنده هستند.

وی افزود: خوشحالم و به این جو ورزشگاه آزادی افتخار می‌کنم که هواداران نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت از همه آنها ممنون هستم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: متاسفم که قهرمان نشدیم در حالی که می‌توانستیم به این مهم برسیم. افتخار می‌کنم که فینال آسیا با چنین فضایی برگزار شد. هواداران و بازیکنان ما نشان دادند که فوتبال در ایران چگونه است چون روح و بازی جوانمردانه داشتیم. از گرشاسبی و هیات مدیره پرسپولیس تشکر می‌کنم که آنها هم حمایت کردند تا نتایج درخشانی کسب کنیم.

ایوانکوویچ در ادامه عنوان کرد: البته بعد از این باخت باید شرایط را عادی کنیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی برای کار بازیکنانم شود. متاسفانه انصاری مصدوم شد و شواهد نشان می‌دهد، مصدومیت او ساده نیست. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در لیگ قهرمانان بازی خوبی اجرا کردند و از همینجا به تیم ژاپنی تبریک گفته و برای آنها در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت می‌کنم.

برانکو در خصوص اینکه دستش خالی بوده و با کمبود بازیکن مواجه شده است خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام حداکثر اعتماد به این بازیکنانم را دارم. ما تجربه متوسط رو به پایینی در این سطح از بازی‌ها داریم. چند بازیکن از تیم ما رفتند و چند نفر هم مصدوم شدند، نعمتی هم محروم شد و همه اینها شرایط را سخت کرد. باز هم به همین بازیکنان تبریک می‌گویم و نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم بلکه به پیش رو و آینده فکر خواهم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس فرم هجومی همیشگی را نداشت بیان کرد: ما یک تیم جوان داریم و آنها دوست دارند هجومی بازی کنند اما به هر حال حریف هم وضعیت خودش را داشت. آنها بازی سرعتی توام با پاسکاری را ارائه می‌کردند و طبیعی بود مثل همیشه بازی نکنیم. همین الان تعداد بازی‌های بازیکنان جوان ما در آسیا بیشتر از لیگ برتر است. طبیعی بود به خاطر تجربه کم‌شان نمی‌توانند خود را با کیفیت مسابقات آسیا تطبیق بدهند وگرنه ما در بازی‌های قبل، فوتبال هجومی ارائه کردیم. طبیعی است با شرایط فعلی نتوانیم مقابل تیم ژاپنی هجومی بازی کنیم. من هیچ گله‌ای از بازیکنانم ندارم و آنها تلاش خود را انجام دادند.

برانکو در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه امروز بعد از دو دهه، خبرنگاران و تماشاگران خانم به ورزشگاه آمدند و چقدر امید دارید این اتفاق تکرار شود، افزود: من چهار سال است که در ایران هستم. هر روز در شهر با خانم‌هایی رو به رو می‌شوم که با فوتبال درگیر هستند. خوشحالم که خانم‌ها در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم  مسئولان هم راه حلی پیدا کنند که خانم‌ها بعد از این در این مسابقات بیشتر شرکت داده شوند. اتفاقی که مردم را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند همین است، جوانان به ورزش روی می‌آوردند و ورزش کردن یکی از بهترین راه‌ها است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا