اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: سومین قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سومین قهرمانی در لیگ برتر سخت‌ترین قهرمانی بود و این در حالی است که هیچ کسی به ما در این راه کمک نکرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از قهرمانی تیمش برای سومین سال متوالی در لیگ برتر در خصوص اینکه این قهرمانی با سختی‌های زیاد به دست آمده، گفت: سومین قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی است، این مسئله اثباتی درباره کار مستمر ماست و در واقع این قهرمانی شیرین‌ترین قهرمانی بود. خیلی کم تیمی در دنیا وجود دارد که سه سال متوالی قهرمان شود، به خصوص در شرایط سختی که ما داشتیم. ما سال قبل هم محروم بودیم و بازیکن نگرفتیم، ما تیمی بودیم که در سه سال اخیر فشرده‌ترین برنامه‌ها را داشتیم، اما در همه جام‌ها موفق عمل کردیم. امسال هم سوپرجام را گرفتیم و قهرمان لیگ شدیم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و نیمه نهایی جام حذفی هم در انتظار ماست. ما به عملکرد خودمان افتخار می‌کنیم و خوشحالم که بازیکنان خوبی دارم و نتایج عجیبی را رقم زده‌اند.

وی درمورد اینکه این قهرمانی‌ها سطح توقعات را بالا می‌برد و تیم‌های دیگر برای قهرمان شدن خواهند جنگید و این شاید کار را سخت کند، افزود: به خاطر همین گفتم که سومین قهرمانی اهمیت خاصی دارد، چون همه به دنبال این هستند که کیفیت خود را نشان دهند، می‌دانیم که تراکتورسازی سه کاپیتان تیم ملی را گرفت، سپاهان و استقلال هم تیم‌های قدرتمندی هستتند و به همین خاطر نتایجی که گرفتیم شگفت‌انگیز است، اما فصل به فصل انتظارات بیشتر می‌شود، اما ما باید با این انتظارات زندگی کنیم، باید بدانند که در پرسپولیس هستند و کسی که نتواند در این شرایط بازی کند جایش در پرسپولیس نیست. بازیکنان نشان دادند که این کیفیت را دارند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره بازی با پارس جنوبی که بازی سختی بود و فشار زیادی روی تیم قرار داشت، ادامه داد: به هر حال بازیکنان تحت فشار زیادی بودند و انتظار زیادی از آنها می‌رفت، می‌دانستیم که روی چه زمینی بازی می‌کنیم که خودش یک مانع برای بازی ما بود، طبیعی است که استرس تأثیر خودش را می‌گذارد، اما نهایتا ما قهرمانانه جنگیدیم و از همه شیرین‌تر این است که هیچ‌کسی به ما برای قهرمانی کمک نکرد، ما همه چیز را در زمین به دست آوردیم. با همه بی‌عدالتی‌ها و خستگی‌ها نتوانستند ما را متوقف کنند، به خصوص در نیم‌فصل دوم که واقعاً سخت بود، ما هر پنج روز یک بازی داشتیم و ما امکان تمرین درست نداشتیم، اما به بهترین شکل همه را حل کردیم.

برانکو درباره اینکه با توجه به پایان یافتن لیگ گمانه‌زنی‌ها درباره لیست ورود و خروج بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد و اینکه لیست خود را چه زمانی به باشگاه می‌دهد، گفت: تا به حال درباره لیست صحبت نشده چون همه تمرکز ما روی بازی‌ها بود اما همه بازیکنان فعلی ما تحت قرارداد هستند، انصاری و ماهینی هم برمی‌گردند، ربیع‌خواه هم سلامتی خود را به دست آورده و عملاً نیاز به بازیکن جدید نداریم، اما برخی بازیکنان پیشنهادهایی دارند و باید دید تکلیف آنها چه می‌شود.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا