اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: اینکه کاشانی مرا دوست دارد یا نه مهم نیست/ هیات مدیره انتخاب شده تا مشکلات مالی حل شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اینکه کاشانی مرا دوست دارد یا نه مهم نیست، باید برای خدمات او به فوتبال ایران و پرسپولیس ارزش قائل باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: بابت پیروزی در بازی روز گذشته خیلی خوشحال هستم. نتایج یک مقدار برایمان خوب شد. یک پیروزی در بازی حساس به دست آوردیم. هنوز از قهرمانی دور هستیم و ۵ بازی باقی مانده است. هر بازی برایمان سخت و نا معلوم خواهد بود. همه تیم‌ها دوست دارند قهرمان کشور را پائین بکشند. به همین خاطر ذوب آهن مقابل پیکان بدون ۵-۶ بازیکن غایبش حاضر شد.

وی افزود: از عملکرد بازیکنان راضی هستم. آنها در برخی دقایق بازی با سایپا فوق العاده بودند. البته ما به جای اینکه با به ثمر رساندن یکی دو گل بیشتر در آرامش بازی را ادامه دهیم اجازه بازگشت حریف به بازی را دادیم و شرایط مسابقه تا پایان سخت بود. از حمایت هواداران بسیار خوشحال هستم. آنها ما را به خوبی تشویق کردند و به سمت موفقیت هول‌مان دادند. یکبار دیگر آنها نشان دادند بهترین هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش با ذوب آهن دیدار دارد و علیرضا منصوریان سرمربی این تیم، پرسپولیس را خیلی اذیت کرده است، گفت: از زمانیکه من به پرسپولیس آمدم هیچوقت ذوب آهن را در اصفهان نبردیم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. نتایج ذوب آهن نشان می‌دهد این تیم چقدر در نیم فصل دوم عالی کار کرده است. آنها نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کردند و طبیعی است که مقابل ما انگیزه زیادی دارند.

وی در مورد اینکه شرایط جدول علیه پرسپولیس است، گفت: کارمان بسیار سخت است. با ذوب آهن، سپاهان و ماشین سازی دیدار داریم. تراکتورسازی هم که جای خودش را دارد.

برانکو در مورد اینکه ایرج عرب همچنان منتظر رسیدن پول است و آیا برانکو می‌تواند منتظر بماند، گفت: بله مشکل مالی وجود دارد. بازیکنان هم این شرایط را دارند. آنها با این شرایط هنوز صدر جدول هستند. در اواخر لیگ هستیم و وضعیت مالی برای ما خوب نیست. امیدوارم کادر مدیریتی جدید راه حلی پیدا کند تا این مشکل حل شود. این افراد برای همین انتخاب شدند.

وی در مورد اینکه بازیکنان گفتند اعضای هیأت مدیره را نمی‌شناسند، تصریح کرد: احتمالا چون کادر مدیریتی اخیرا معرفی شدند آنها را نمی‌شناسند. آنها فقط ایرج عرب و جعفر کاشانی را می‌شناسند و بقیه را ندیدند. البته من مهدی محمدنبی را هم به جز این دو نفر می‌شناسم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه رقبای پرسپولیس وضعیت خوبی از لحاظ مالی دارند و حتی استقلال بعد از پیروزی مقابل الهلال به بازیکنان خود ۵۰۰ میلیون پاداش داد، گفت: بله متاسفانه از این لحاظ حریفان از ما بالاتر هستند. تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و پدیده شرایط مالی بهتری دارند. آنقدر که من می‌شنوم پول آنها به موقع پرداخت می‌شود و این امتیاز را دارند. بازیکنان ما عشقشان را به باشگاه‌ خود و هواداران  ثابت کردند و این مسئله قیمت ندارد و نمی‌توان پولی برای آنها در نظر گرفت.

برانکو در مورد اینکه جعفر کاشانی گفته موفقیت‌های پرسپولیس وابسته به یک فرد نیست و به طور مشخص او را نشانه گرفته است، گفت: بله من نقشی نداشتم. بازیکنان در این موفقیت‌ها نقش دارند. بازیکنان واقعا از همه سزاوارتر هستند. بازیکنان در کنار هواداران به قهرمانی رسیدند. کاشانی یک فوتبالیست قدیمی است و تجربه زیادی دارد. او به علی اکبر طاهری و حمید گرشاسبی کمک زیادی کرد. او به ایرج عرب هم می‌تواند خیلی کمک کند. طبیعی است که او می‌تواند نظر خودش را بیان کند اینکه او من را دوست دارد یا نه مهم نیست. باید برای خدمات او به فوتبال ایرن و پرسپولیس ارزش قائل باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا