اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو:برخی نمی‌خواهند ما قهرمان شویم اما ما می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:طبیعی است برخی‌ها دلشان نمی‌خواهد که ما قهرمان شویم اما ما می‌خواهیم قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز، گفت: در ابتدا ماه مبارک رمضان را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. ما در این روزها فوتبال بازی می‌کنیم و از مردم تشکر می‌کنم که فوتبال را دنبال می‌کنند. ما یک بازی در تهران مقابل السد داریم و یک بار دیگر کنار شما خواهیم بود. دو بازی تا ‌آخر لیگ باقی مانده و چیزی که همیشه تکرار کردم نتیجه در آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌شود.

*باید فردا ببریم تا به یک قدمی سومین قهرمانی برسیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر داریم، از همه چیز مهمتر این است که بازی فردا را ببریم تا به یک قدمی سومین قهرمانی برسیم. نمی‌خواهم در مورد ماشین‌سازی تیمی که برایش احترام قائل هستم حرف بزنم. تیمی که بازیکنان جوان و باانگیزه فراوان دارد. بازیکنان این تیم پر از انگیزه و شوق هستند و فردا بازی است که سرنوشت را تعیین می‌کند و هواداران هم قطعا برای بازی می‌آیند تا ما را مورد حمایت فوق‌العاده خود قرار بدهند. هوادارانی که در دنیا بهترین هستند و اطمینان دارم به تعداد بسیار زیادی فردا در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند تا برد را جشن بگیریم و ما را حمایت کنند و ما هم از آنها تشکر می‌کنیم که به خاطر حمایت‌هایی که از ما داشتند. در مورد تیم باید بگویم علیرضا بیرانوند محروم است، انصاری و ماهینی به خاطر مصدومیت در لیست ما نیستند، بشار رسن از ناحیه زانو کمی ناراحتی دارد اما بقیه سالم و سلامت هستند و با انگیزه فراوان برای برد بازی خواهند کرد.

*برخی نمی‌خواهند ما قهرمان شویم اما ما می خواهیم

برانکو در خصوص اینکه آیا این حس را دارید که برخی‌ها نخواهند پرسپولیس قهرمان شود، افزود: من امروز قبل از تمرین هم با بازیکنانم حرف زدم و صحبت‌هایی که به شما گفتم به آنها هم گفتم. به نظر من بازی فردا نیاز به مربی یا مدیر ندارد بلکه بازی فردا برای هواداران و بازیکنان است و آنها هستند که سرنوشت را مشخص می‌کنند. انتظار دارم بعد از بازی فردا همه با هم شادی کنیم هر چند که طبیعی است برخی‌ها دلشان نمی‌خواهد که ما قهرمان شویم اما ما می‌خواهیم قهرمان شویم.

* فردا انتظار یک بازی واقعی را دارم

وی در خصوص اینکه بازیکن ماشین‌سازی گفته در تبریز مردم دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود و از طرفی شاید تیم ماشین‌سازی در بازی فردا بسته بازی کند، افزود: طبیعی است که بازیکن آنها بگوید تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود چرا که آنها با قهرمانی ما شادی نمی‌کنند همانطور که ما با موفقیت تیم‌های دیگر شادی نمی‌کنیم اما مطمئن نیستم که ماشین‌سازی فردا بسته بازی کند چرا که من بازی آنها مقابل سپاهان را دیدم و خیلی خوب بازی کردند به طوری که سپاهان راحت برنده نشد بنابراین فردا انتظار یک بازی واقعی را دارم.

*پرسپولیس نیاز به نگرانی برای آینده ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به باشگاه لیست بازیکنان مدنظر خود را داده یا نه، ادامه داد: این سؤال موضوع امروز نیست اما من لیستی ندادم امروز به بازیکنان هم گفتم که لیستی ندادم و بازیکنان ما قراردادهای دو یا سه ساله دارند و همین قراردادهای بلندمدت بهترین دلیلی است که بدانیم ما چقدر به آنها اطمینان داریم و توانایی‌هایشان را می‌شناسیم چون در حد پرسپولیس هستند. به همین خاطر پرسپولیس نیاز به نگرانی برای آینده ندارد. فقط قرارداد نادری با پرسپولیس قرضی است و برخی بازیکنان هم در قراردادهایشان آپشن‌هایی دارند.

*اگر بازیکنی پیشنهادی دارد باشگاه آماده مذاکره است

برانکو در مورد اینکه احتمال دارد که بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده‌اند دوباره به این تیم برگردند گفت: بازیکنان حرفه‌ای هستند از طرف دیگر همه بازیکنان ما هم قرارداد دارند حالا اگر واقعاً کسی پیشنهاد دارد باشگاه آماده مذاکره است، پیشنهادی که خیلی بهتر از وضعیت‌شان در پرسپولیس باشد چون آنها حرفه‌ای هستند و بستگی به شرایط دارد. بله احتمال بازگشت بازیکنان وجود دارد. مدام می‌گویند علیرضا بیرانوند پیشنهاد دارد، شجاع خلیل‌زاده و علیپور از قطر پیشنهاد داشتند، انصاری از چین پیشنهاد داشت طبیعی است آنها در فینال لیگ قهرمانان بازی کردند و پیشنهاد می‌آید این یک پروسه عادی در باشگاه‌ها و فوتبال است، بازیکنان لیورپول، تاتنهام و چلسی به تیم‌های دیگر می‌روند و می‌آیند، در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کنند این مسائل در فوتبال عادی است.

وی در مورد اینکه بهتر نبود جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و احتمال قهرمانی پرسپولیس زیاد است، گفت: بله، همیشه قشنگ‌ترین وضعیت این گونه است که در حضور هواداران جشن بگیریم اما قانون و مقررات هم است که نمی‌توان کاری کرد.

به گزارش فارس، در پایان نشست برانکو به شوخی به یکی از خبرنگاران، گفت: تو هم یک سوال بپرس چون در نشست حضور داری و آن خبرنگار گفت من سرماخورده‌ام و برانکو به شوخی به او گفت فردا سر بازی نمیری. اگر می‌خواهی قرص سرماخوردگی به شما بدهم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا