اخبار ورزشیفوتبال جهان

بحرینی ها خواهان خرید باشگاه میلان

نشریه گازتا دلو اسپورت از دوران طلایی جدید میلان با مالکیت بحرینی ها خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، از دو روز پیش اخباری در زمینه اقدام بحرینی‌ها برای خرید باشگاه بزرگ میلان از چینی‌ها در رسانه‌های اروپایی به گوش می‌رسد.

شرکت بحرینی «اینوست کورپ» که در سال ۱۹۸۲ تاسیس شده با پیشنهادی وسوسه برانگیز وارد عمل شده تا مدیریت باشگاه پرافتخار میلان را از دست چینی‌ها بگیرد.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی صندوق سرمایه‌گذاری اینوست کورپ بحرین برای خرید باشگاه میلان حدود ۱ میلیارد دلار است. دارایی این شرکت که ۱۳ دفتر در سراسر جهان دارد ۳۹ میلیارد یورو تخمین زده می‌شود.

نشریه «گازتا دلو اسپورت» امروز در گزارشی درباره دارایی زیاد شرکت بحرینی خواهان خرید باشگاه میلان از شکوفایی اقتصادی روسونری در صورت انتقال مالکیت به بحرینی خبر داد.

طبق گزارش این نشریه معتبر ایتالیایی در صورت انتقال مالکیت میلان از چینی ها به شرکت بحرینی روسنری که پرافتخارترین باشگاه ایتالیا در اروپا به شمار می آید به چهارمین باشگاه متمول فوتبال جهان تبدیل می شود.

نیوکاسل با مالکیت سعودی ها در صدر متمول ترین باشگاه ها قرار دارد. پاری سن ژرمن با مالکیت قطری ها و سیتی با مالکیت اماراتی ها در رده دوم و سوم قرار دارند.

بدین ترتیب ۴ باشگاه متمول فوتبال در جهان در اختیار عرب ها قرار می گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا