اخبار ورزشیفوتبال جهان

بحران بزرگ ایگواین برای یوونتوس

باشگاه یوونتوس برای فروش مهاجم آرژانتینی اش دچار مشکل شد.

به گزارش پیشرو اسپرت ، نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی بحران بزرگی برای یوونتوس به وجود آورده است و نبود مشتری مناسب برای خرید این بازیکن بیانکونری را دچار بحران کرده است.

ایگواین بعد از فصل ناکامش در یوونتوس دیگر جایی در ترکیب ندارد. مخصوصا بعد از برکناری ساری از سمت مربیگری در یونتوس و آمدن پیرلو باید تورین را ترک کند.

مشکل بزرگ یوونتوس نبود مشتری مناسب برای فروش این بازیکن است. در صورت فسخ قرارداد از سوی باشگاه تورینی باید مبلغ ۱۸ میلیون یورو به این بازیکن پرداخت شود که در این اوضاع کرونا هزینه بسیار سنگینی به شمار می آید.

قرارداد ایگواین تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. بیانکونری تا کنون هیچ پیشنهادی به مبلغ ۷ و نیم میلیون یورو برای جذب ایگواین دریافت نکرده است. پدر ایگواین به هیچ وجه قصد ندارد از حق پسرش بگذرد و می خواهد تمام مبلغ فسخ قرارداد را دریافت کند.

ایگواین در سال ۲۰۱۶ با مبلغ نجومی ۹۰ میلیون یورو از ناپولی به یوونتوس آمد. او در مدت برای بیانکونری ۱۰۵ بازی انجام داد و ۴۸ گل به ثمر رساند. البته این مهاجم آرژانتینی در  یک فصل به صورت قرضی برای میلان و چلسی هم بازی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا