اخبار ورزشیفوتبال جهان

بایرن بابت ناگلس مان جوان ۱۰ میلیون یورو می دهد

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ «یولیان ناگلس مان » را به عنوان آلترناتیو هانس دیتر فلیک در نظرگرفته است.

به گزارش پیشرو ورزش، حدود ۱۰ روز قبل یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان با بیان چند جمله حرفی زد که در روزهای اخیر بسیار خبرساز شده است.

یوگی گفت که بعد از یورو ۲۰۲۰ از مقامش کناره گیری می کند تا بعد از ۱۵ سال راه برای ورود سرمربی جدید به تیم ملی آلمان، هموار شود.

همین حرف باعث خبرسازی بسیارشد. زیرا در این مدت بارها در مورد احتمال انتخاب نامزدهای موجود برای جانشینی این مربی ۶۱ ساله رسانه ها گزارش داده اند.

آخرین خبری که در این ارتباط انتشاریافته و نزدیک به واقعیت است، احتمال حضور فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به جای یواخیم لو است.

در این ارتباط منابع نزدیک به فدراسیون و باشگاه بایرن، خبردادند که در ماه میلادی آینده رایزنی های اولیه برای به خدمت گیری فلیک، صورت خواهد گرفت.

*فلیک جدی ترین گزینه جانشینی

سپس کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن اعلام کرد فلیک با باشگاه تا ۲۰۲۳ قرارداد دارد و مونیخی ها هم نمی خواهند این مربی ۵۶ ساله را که در فصل قبل ۶ مقام قهرمانی برای سرخپوشان گرفت، از دست دهند.

با این حال رسانه های آلمانی که به رویدادها نزدیک هستند و گزارشگرانی همراه با تیم های باشگاهی و ملی دارند، از موضوعی دیگر حرف می زنند.

*اختلافات گسترده فلیک و حمیدزیچ

اشپورت بیلد، هفته نامه ورزشی معتبر ژرمن ها از این دسته منابع خبری است. این نشریه امروز در گزارشی عنوان کرد به دلایل مختلف، فلیک جدی ترین مورد فدراسیونی ها برای جانشینی لو است و حتی باشگاه بایرن به فکر انتخاب جانشین برای فلیک گرفته است.

این نشریه امروز نوشت:از زمان اعلام کناره گیری یوگی، خبر پشت خبر می آید. براساس آنچه شنیده می شود و ما می بینیم، فدراسیون فلیک را بهترین گزینه برای جانشینی لو می داند. با توجه به اختلاف های که میان فلیک و حسن سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن بر سر مساله خرید بازیکنان، از قبل وجود داشته، دامنه این اختلافات گسترده تر از قبل شده است. ما حتی خبرداریم که چند هفته قبل مشاجره ای هم بین فلیک و حمیدزیچ رخ داده است.

هفته نامه آلمانی افزود:از این رو  مساله اختلاف نظر میان سرمربی و مدیر ورزشی بایرن، دیگر یک راز پنهان نیست. خیلی ها هم از آن خبردارند و می دانند فلیک حتی با وجود داشتن قراردادی تا ۲۰۲۳ می تواند تابستان برود و در جایی دیگر کارکند.

*آیا ناگلس مان به جای فلیک کار می کند؟

در ادامه این گزارش عنوان شد مدیریت باشگاه بایرن هم پی به عمیق شدن اختلافات سرمربی و مدیر ورزشی خود پی برده و می داند باید به فکر آلترناتیو هم باشد تا در صورتی که امکان ادامه حضور فلیک به هر دلیلی در مونیخ مهیا نشد، دستش از مربی خالی نماند.

این منبع عنوان کرد:مدیران بایرن اکنون سعی در رفع اختلاف میان فلیک و حمیدزیچ دارند. اما آنها هم می دانند که ممکن است تلاش شان به نتیجه نرسد. به همین دلیل است که حالا به گزینه ایی مثل یولیان ناگلس مان، سرمربی جوان آر.ب لایپزیگ به عنوان جانشین فکر می کنند. آنها در روزها و هفته های آینده، فرصت برای ارزیابی دقیق تر این مورد خواهندداشت. اما در نهایت آنقدر باتجربه هستند که بدانند اتفاقات در فوتبال به سرعت برق و باد رخ می دهند و هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

*واکنش لایپزیگ

قطعا با اتفاقات رخ داده، مدیریت باشگاه آر.ب لایپزیگ هم مطلع شده که بایرن روی حضور ناگلس مان بعد از دوران فلیک حساب می کند.

البته مارکوس کروشه، مدیر ورزشی لایپزیگ در این ارتباط امیدواری می دهد و می گوید:یولیان در اینجا حس خوبی دارد و راحت است.در اینجا همه چیز در اختیارش است.تیم هم در حال پیشرفت کردن است.شرایط ما فوق العاده خوب است. پس چه دلیلی دارد که این شرایط را بخواهد کناربگذارد.

با وجود این اظهارات، اشپورت بیلد در بخش پایانی گزارش خود می نویسد که بایرن، حتی رقم حق فسخ قرارداد ناگلس مان با لایپزیگ را نیز در نظر خواهد گرفت. رقمی که گفته می شود بالغ بر ۱۰ میلیون یورو خواهد بود که در نقل و انتقالات مربیگری در سطح بوندس لیگا بی سابقه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا